Titulo pagina
- Alsa Innovación (I+D+I)
 - Sala de prensa
 - A nosa historia
 - As nosas actividades
 - Medio ambiente
 - Política de xestión ambiental, enerxética e de condución eficiente
 - Seguridade
 - Persoas
 - Política de sostibilidade
 - Informe de Sostibilidade
 - Responsabilidade corporativa
 - Retos de Colaboración - Ministerio de Ciencia e Innovación
 - Política de Seguridade e Saúde Ocupacional
 - Ética e Compliance
 - Estados de información no financiera
 - Certificados
 - Contos sobre rodas
 
                ALSA entende a responsabilidade social corporativa como a integración das preocupacións sociais e ambientais nas súas operacións comerciais e nas relacións cos interlocutores.
Conscientes de que as cuestións relacionadas coa mellora dos impactos sociais e ambientais desta actividade empresarial son cada vez máis importantes, desde hai anos ALSA vén apoiando diferentes iniciativas sociais (culturais, científicas, deportivas, benéficas...) e desenvolvendo accións propias de responsabilidade corporativa.
Tamén promove iniciativas culturais propias, como a edición periódica de libros de peto que se distribúen gratuitamente entre os viaxeiros ou a convocatoria anual do concurso literario "Contos sobre rodas".
As liñas de acción preferente nas que ALSA desenvolve os seus programas de responsabilidade corporativa son:
- A seguridade: actuacións encamiñadas a aumentar a seguridade das operacións para viaxeiros, empregados e público en xeral.
 - A excelencia operativa: actuacións encamiñadas a mellorar a eficiencia operacional que promoven a mellora continua da calidade de servizo ofrecida aos clientes.
 - As persoas: iniciativas e boas prácticas desenvolvidas para atender as expectativas dos empregados, como por exemplo:
	
- Desenvolvemento de actividades de formación.
 - Facilidades de acceso a colectivos específicos con dificultades de integración no mercado de traballo.
 - Medidas que contribúen á conciliación da vida familiar e profesional.
 
 - O compromiso coa comunidade: accións que contribúen á consecución de obxectivos de carácter xeral en favor da comunidade en distintos terreos, como:
	
- Actuacións encamiñadas á loita contra a pobreza.
 - Axudas que promoven a integración social de colectivos con dificultades.
 - Difusión e mecenazgo cultural mediante o apoio a actividades culturais ou deportivas.
 - Acciones de difusión e concienciación medioambiental.
 
 - O medio ambiente: a promoción do uso do transporte público e a xestión de actividades desde un punto de vista medioambientalmente responsable. As actuacións neste campo diríxense a:
	
- A redución progresiva dos impactos medioambientais.
 - O uso de enerxías e tecnoloxías limpas que reducen as emisións.
 - A implantación de sistemas de xestión medioambiental.
 - A ecoeficiencia e a promoción da sensibilización medioambiental.
 
 
A nosa visión
Consiste en lograr a fidelidade de por vida dos nosos clientes, emprestando uns servizos de transporte público de alta calidade, frecuentes e con excelentes vantaxes para os nosos viaxeiros.
Nuestros valores
Esforzámonos por alcanzar a perfección en todo o que facemos.

A seguridade de clientes e empregados é o máis importante.

O cliente é o centro do noso negocio e cumprimos coas súas expectativas.

Promovemos o talento e a conciliación da vida persoal e profesional dos nosos empregados.

A nosa actividade mellora as condicións sociais, económicas e ambientais da comunidade.

            					    Español
            					
            					    Català
            					
            					    Français
            					
            					    English
            					
            					    Italiano
            					
            					    Português
            					
            					    Euskara
            					
            					    Deutsch
            					