Alsa acóllese ás recomendacións das autoridades sobre a responsabilidade nos desprazamentos. Por iso, os nosos servizos se realizan cumprindo uns estritos controis para garantir a seguridade, quer dos viaxeiros, quer dos condutores.

Limpeza e desinfección

Reforzamos todas as medidas de limpeza e desinfección nos autobuses. Todos os autobuses son desinfectados despois de cada servizo mediante limpeza e procedemento de micro pulverización do coche.

Calidade do aire interior

A calidade do aire interior dos vehículos está garantida con novos filtros de carbono bioactivos e equipos de purificación de aire, que renovan o aire permanentemente, eliminando o 99% das partículas e destruíndo contaminantes biolóxicos como bacterias e virus.

Uso obrigatorio de máscaras

Os usuarios dos servizos de transporte de autobús quedan informados de que O USO DE MÁSCARAS QUE CUBRAN NARIZ E BOCA SERÁ OBRIGATORIO PARA TODOS OS USUARIOS.

En cumprimento da ORDE TMA/384/2020, do 3 de maio, do Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana, pola que se ditan instrucións sobre a utilización de máscaras nos distintos medios de transporte e se fixan requisitos para garantir unha mobilidade segura de conformidade co plan para a transición cara a unha nova normalidade.

Compra na web e máquinas autovenda

Pola túa seguridade, os puntos de venda permanecen pechados. Podes comprar o teu billete na nosa web, app ou nas máquinas autovenda.

Evita viaxar se tes síntomas

Se non te encontras en condicións de viaxar, cambia ou anula o teu billete.

Non imprimas o teu billete

Para reducir o contacto co condutor e unha maior protección, o billete é dixital, o viaxeiro pode levalo no seu dispositivo móbil e identificarse, ademais, co seu DNI para acceder ao autobús.

Condutores protexidos

Todos os condutores contan con máscara e luvas. Reforzamos as medidas de seguridade e hixiene entre os nosos condutores.

A túa seguridade é seguridade de todos

Actúa con empatía e respecto polos demais.

Recomendamos non usar o baño

Utiliza o baño só en caso de forza maior; permanecerá aberto, pero recomendamos que o uses por estrita necesidade.

INFORMACIÓN DE PUNTOS DE VENDA

Ante as medidas sanitarias establecidas para combater o coronavirus e atendendo á consideración de servizos non críticos, estamos a pechar progresivamente os puntos de vendas, salas premium e áreas de servizo Exit.

  • Se precisas comprar un billete, pódelo facer nas máquinas de autoservizo, en www.alsa.es/gl/home e nas aplicacións móbiles.
  • Se precisas cambiar ou anular un billete comprado no portelo con tarxeta de crédito, pódelo facer chamando ao teléfono (+34) 902 42 22 42.
  • Se precisas cambiar un billete comprado no portelo con efectivo, pódelo facer chamando ao teléfono (+34) 902 42 22 42 ou agardar a que os portelos volvan estar operativos.
  • Se precisas anular un billete comprado no portelo con efectivo, pregámosche que agardes a que os portelos volvan estar abertos.

En canto ao resto de puntos de venda, ALSA seguirá a actuar de acordo coas resolucións que as autoridades competentes vaian ditando.