Facer unha reclamación

Os campos con (*) son obrigatorios.
Facer unha reclamación
Campo requirido. Carácter non admitido.
Campo requirido. Carácter non admitido.
Falta o número de documento Demasiados caracteres Faltan caracteres Documento inválido, utilice o formato: 12345678A Documento inválido, utilice o formato: X12345678A Formato incorrecto
Campo requirido. Debe ser un número.
Campo requirido. Non se indicou un email válido
Campo requirido.
Campo requirido.

Usuarios Alsa Plus

Se es cliente Alsa Plus, podes indicalo:
Campo requirido.

DATOS DO SERVIZO

Para poder tramitar a reclamación, é OBRIGATORIO que nos indiques o localizador do servizo obxecto da túa queixa, pois este dato posibilitará o adecuado trámite da túa solicitude. No caso de non dispoñer do título da viaxe, para formular unha reclamación debes dirixirte a un punto de venda Alsa.

Campo requirido.
Campo requirido.
Campo requirido.

Pode presentar a súa queixa ou reclamación a través destas canles:

  • Cubrindo este formulario de contacto.
  • Por correo electrónico: alsa@alsa.es
  • Por teléfono, chamando ao (+34) 91 020 7007 (atención 24 h).
  • Presencialmente nas nosas oficinas de Calle Josefa Valcárcel, 20 de Madrid.

Para estar informado do estado da súa queixa ou reclamación, póñase en contacto con alsa@alsa.es ou chame ao (+34) 91 020 7007 (atención 24 h) e indique o número de referencia que se lle facilitou.