As condicións para realizar cambios ou anulacións nos billetes réxense, sen excepción, polo horario oficial de España (hora peninsular) CET/CEST.

Xestión de billetes

Os billetes comprados pola páxina web e pola aplicación de Alsa pódense cambiar a través dos seus apartados de Xestión de billetes e As miñas viaxes, respectivamente. Os billetes comprados a través do servizo de información e venda pódense cambiar a través do teléfono de atención ao viaxeiro 91 020 7007 (teléfono local sen tarificación especial), e no resto de canles. En todos estes casos, sempre e cando os billetes non fosen impresos nun punto de venda.

Política de cambios

Para billetes nacionais e internacionais

O cambio de data ou hora do billete só é posible se se solicita polo menos 2 horas antes do inicio da viaxe e estará condicionado á existencia de asentos dispoñibles na nova data ou hora solicitada.

IMPORTANTE: nos cambios de data en billetes de ida e volta, a data de ida non poderá superar nunca a data de volta.

Os cambios de tarifa deben realizarse en función das condicións vixentes e sempre elixindo tarifas de igual ou maior importe. Non se manterá o desconto das promocións especiais con datas de venda definidas unha vez finalizada a súa vixencia.

Billetes nacionais

No caso de que o cambio de hora sexa a un billete cunha tarifa superior, deberase pagar a diferenza de prezo entre ambas tarifas. A recarga polo cambio de billetes varía en función do momento en que se solicita e o tipo de cliente:

 Con 8 ou máis días de antelaciónEntre 7 días e 48 horas antes da viaxeEntre 48 e 24 horas antes da viaxeEntre 24 e 2 horas antes da viaxe
Cliente Alsa PlusDe baldeDe baldeRecarga do 10%Recarga do 20%
Cliente non Alsa PlusDe baldeRecarga do 10%Recarga do 20%Recarga do 30%

* Billetes non suxeitos a novas Tarifas. Alsa Plus: Estas condicións aplícanse aos billetes non suxeitos a novas Tarifas adquiridos a partir do 7 de maio de 2025.

* Novas Tarifas:

Desde o 24/11/2025 poderanse adquirir en tráficos seleccionados de +150km novas tarifas con condicións de cambio e anulación vinculadas a elas que se poderán consultar durante o proceso de venda e que se reflectirán nos billetes adquiridos.

Billetes internacionais

A recarga polo cambio de billetes varía segundo o tempo de antelación co que se solicite:

 Con 30 ou máis días de antelaciónEntre 29 e 7 días de antelaciónEntre 6 días e 2 horas antes da viaxe
Cliente Alsa PlusDe baldeRecarga do 25%Recarga do 50%
Cliente non Alsa PlusDe baldeRecarga do 25%Recarga do 50%


No caso de que o cambio de hora sexa a un billete cunha tarifa superior, deberase pagar a diferenza de prezo entre ambas tarifas.

Paquetes turísticos

Non se permite o cambio dos paquetes turísticos adquiridos. En caso de necesidade de cambio, deberase anular a compra e volver a iniciar un novo proceso de compra.

Política de anulacións

Para billetes nacionais e internacionais

A anulación de billetes soamente é posible se se solicita polo menos 2 horas antes do inicio da viaxe.

No caso de anulación de billetes de ida e volta, é necesario anular a volta antes de anular a ida.

A non presentación do viaxeiro no lugar e momento da saída conleva a perda da viaxe e non dá dereito a cambio do billete ou devolución do seu importe.

Os billetes adquiridos con tarxeta bancaria só se poden anular contra a tarxeta coa que se efectuou a compra.

Billetes nacionais

Os gastos de cancelación varían segundo o momento en que se solicita e o tipo de cliente:

 Con 8 ou máis días de antelaciónEntre 7 días e 48 horas de antelaciónEntre 48 e 24 horas de antelaciónEntre 24 horas e ata 2 horas de antelación
Cliente Alsa PlusDe baldeDe baldeRecarga 15%Recarga 30%
Cliente non Alsa PlusDe baldeRecarga 20%Recarga 30%Recarga 50%

* Billetes non suxeitos a novas Tarifas. Alsa Plus: Estas condicións aplícanse aos billetes non suxeitos a novas Tarifas adquiridos a partir do 7 de maio de 2025.

* Novas Tarifas:

Desde o 24/11/2025 poderanse adquirir en tráficos seleccionados de +150km novas tarifas con condicións de cambio e anulación vinculadas a elas que se poderán consultar durante o proceso de venda e se reflectirán nos billetes adquiridos.

Billetes internacionais

A recarga por cancelación aplícase segundo o seguinte calendario:

 Con 30 ou máis días de antelaciónEntre 29 e 7 días de antelaciónEntre 6 días e 2h antes da viaxeEntre 1 día e 2h antes da viaxe
Cliente Alsa PlusDe balde (sempre que non fosen modificados previamente)Recarga 25%Recarga 50%Recarga 75%
Cliente non Alsa PlusDe balde (sempre que non fosen modificados previamente)Recarga 25%Recarga 50%Recarga 75%


Paquetes turísticos
A anulación dos paquetes turísticos soamente é posible se se solicita polo menos 24 horas antes do inicio do servizo.

Billetes nacionais comprados antes do 01/04/2025

Os cambios de billetes son sen gastos se o cambio se solicita con polo menos 8 días de antelación. Se se solicita entre 7 días e 48 horas de antelación á hora da viaxe, a recarga será do 5%. Aplícase unha recarga adicional do 10% se o cambio se solicita cunha antelación de entre 48 e 24 horas, e do 20% no intervalo 24-2h. Non se aplicarán recargas de cambio de billete para os clientes Alsa Plus.

O gasto de cancelación é gratuíto cando se realiza con polo menos 8 días de antelación. Se se realizan entre 7 días e 48 horas de antelación á data da viaxe, a recarga será de 10%. Se a anulación é solicitada cunha antelación de entre 48 e 24 horas, a empresa devolverá o importe do billete deducindo un 20%. E se se solicita con menos de 24 horas e ata 2 horas antes da saída, a recarga será do 30%. Non se aplicarán recargas de anulación para os clientes Alsa Plus.