Accesibilidade e necesidades especiais
Buscador
Desde Alsa traballamos para garantirlles o acceso ao noso servizo de transporte a todas as persoas, á marxe da súa idade e/ou capacidade de movemento. O noso obxectivo é que poidan gozar dos nosos servizos nas mesmas condicións de seguridade e comodidade, coa maior autonomía posible.
Para calquera dúbida ou suxestión sobre os nosos servizos adaptados para viaxeiros con discapacidade, contacta connosco a través do noso teléfono de atención ao viaxeiro e incidencias : 91 020 7007.
Esta cadea inclúe todos os espazos e servizos necesarios para a prestación do servizo de transporte. ALSA define a súa cadea de accesibilidade incluíndo os seguintes espazos e servizos:
Espazos:
- Os vehículos da súa frota asignados a servizos urbanos ou interurbanos..
Servizos:
- Información dos servizos prestados pola empresa, por calquera das súas canles habilitadas para iso.
- Adquisición dos billetes, en función das canles definidas por Alsa para cada liña de transporte.
- Atención ao cliente (suxestións, queixas, reclamacións).
Dita cadea de accesibilidade non inclúe as estacións de pasaxeiros, terminais, apeadoiros e outras zonas, como dársenas ou paradas en que se efectúa a subida e baixada de viaxeiros.
Para mellorar o servizo prestado aos viaxeiros con necesidades especiais, Alsa ofrece en determinados casos un servizo propio de asistencia de embarque/desembarque e de acompañamento en determinadas estacións e servizos.