Alsa-ko bidaiari buruz eta COVID-19-k sortutako egoerari buruzko maiz zalantzak konpondu nahi ditugu.
Espero dugu lagunduko zaizula. Gogoratu gure sare sozialen bidez Facebook eta sare sozialen bidez ere pozik lagunduko zaitugula Twitter.
Bidaiatu aurretik, zoazen autonomia erkidegoko webgunean murriztapen edo baldintza sanitario posibleak egiaztatzea gomendatzen dugu.
Mugikortasun mugak dituzten eremura edo mugitzera zoazenean, bidaiaren arrazoia justifikatzen duen laneko froga, mediku edo beste froga bat eramatea gomendatzen da. Agintarien lana erraztuko du kontrolik izanez gero.
Pandemiaren egungo egoera dela eta, autonomia erkidegoek onartutako mugikortasun murrizketak direla eta, mugikortasun eskariaren beherakadarekin batera, gure zerbitzuak egokitu ditugu.
bilatu gure webgunean egin nahi duzun ibilbidea gomendatzen dugu webgunera sartzeko eskuragarri ditugun zerbitzuei buruzko informazio guztiz eguneratua .
Alsa-k agintariek bidaien erantzukizunari buruzko gomendioak betetzen ditu. Horregatik, Alsa-n COVID-19ren aurkako segurtasun eta garbiketa protokoloak indartu ditugu Mugikortasun Segurua eskaintzeko.
AENOR ek gure protokoloak ziurtatu ditu COVID-19ren aurkako zigiluarekin, babes-, garbiketa- eta desinfekzio-prozesuen eraginkortasuna bermatzen duen bidaiariak garraiatzeko. ezarrita.
Egiaztatu aplikatutako garbiketa eta segurtasun neurri guztiak hemen.
Indarrean dagoen araudiaren arabera, derrigorrezkoa da bidaia osoan sudurra eta ahoa estaltzen dituen maskara bat eramatea 6 urtetik gorako bidaiari guztientzat. Gainera, honako arau hauek betetzea gomendatzen dizugu:
- Saihestu bidaiatzea COVID-19 sintomak badituzu.
- Saihestu taula gainean jatea eta hitz egitea.
- Erosi txartela linean eta eraman mugikorrean.
- Ez aldatu eserlekua.
- Joan autobusera lehenbailehen geltokietan itxaron ez dadin.
- Jokatu enpatiarekin eta besteekiko errespetuz, zure segurtasuna guztiona da.
COVID-19ren aurkako protokoloak AENOR ek ziurtatu ditu eta Garraio Ministerioak eta Osasun Ministerioak garraio publikoari buruzko protokoloan argitaratutako aginduak bete dituzte.
Autobusetako desinfekzio neurri guztiak indartu ditugu, garbiketa eta desinfekzio protokolo zorrotza jarraitzen dugu, teknika berritzaileekin osatzen duguna, hala nola mikro-ihinztapena. Modu honetan, ibilgailuen garbiketa eta desinfekzio sakona bermatzen dugu egunero gutxienez, arreta berezia eskainiz kontaktu handiagoa duten elementuei: sarbide botoiak, heldulekuak, eskudelak, beso-euskarriak, bizkarraldea eta buruko euskarria eserlekuak, banakako erretiluak, WC, etab.
Oso eraginkorrak diren birizida produktuak erabiltzen ditugu, Osasun Ministerioak baimendutakoak, eta langile trebatuek aplikatzen dituztenak erabilera zuzena izan dezaten. Ikusi informazio gehiago.
Alsa-n agintari eskudunen arauak eta gomendioak (Osasun Ministerioa eta Garraio Ministerioa) guztiz betetzen ditugu. Organo horiek dira autobusen gehieneko okupazioari buruzko jarraibideak ezartzen dituztenak, zerbitzu bakoitzaren lurralde esparruaren eta motaren arabera desberdinak izan daitezkeenak eta, oro har, eserlekuen okupazioaren% 100a ahalbidetzen dutenak.
Gogoratu Alsa-n gure autobusen segurtasun eta garbiketa neurriak indartu ditugula, baita barruko airearen kalitatea ere, hemen, baita inplementatutako arauak eta gomendioak bidaia, maskara derrigorrez erabiltzea bidaia osoan zehar.
Alsa-n aldaketak eta ezeztapenak egiteko gure baldintzak malgutzen ditugu, badakigulako, inoiz baino gehiago, garrantzitsua dela zure txartela aldatu edo bertan behera uztea zure planak aldatzen badira. Malguagoak gara zure beharretara egokitzeko.
Egiaztatu eta kudeatu zure txartela hemen.
04 / 11tik aurrera iraungita ez zeuden bidaia bonoak luzatu ditugu, beste 90 egun gehiago kosturik gabe erabili ahal izateko . Zure bonoa digitala bada, luzapena automatikoki egiten da baina, bono fisiko bat baduzu, Alsa salmenta puntu batera joan behar duzu eguneratzeko.
Txartela Alsa salmenta-puntu batean erosi baduzu, bertan behera utz dezakezu salmenta-puntu batean edo, hori itxita badago, autosalmentako makinetan.
Zure txartela bidaia agentzia baten edo hirugarrenen webgune baten bidez erosi baduzu, jarri harremanetan haiekin zuzenean aldaketa kudeatzeko.
Saltokiak irekita ditugu geltokietan, baina zure online txartela gure webgunean edo app-ean erostea gomendatzen dizugu, kontaktua murrizteko. Autosalmentako makinak ere erabilgarri dituzu zenbait geltokitan.