Erreklamazio bat egin

(*) daukaten eremuak nahitaezkoak dira.
Erreklamazio bat egin
Eskaturiko eremua Karaktere ez onartua.
Eskaturiko eremua Karaktere ez onartua.
Dokumentu zenbakia falta da Karaktere gehiegi Karaktereak falta dira Dokumentu baliogabea, erabili honako formatu hau: 12345678A Dokumentu baliogabea, erabili honako formatu hau: X12345678A Formatu okerra
Eskaturiko eremua Zenbaki bat izan behar da.
Eskaturiko eremua Ez da baliozko email bat eman
Eskaturiko eremua
Eskaturiko eremua

Usuarios Alsa Plus

Alsa Plus bezeroa bazara, hemen azaldu:
Eskaturiko eremua

ZERBITZUAREN DATUAK

Erreklamazioa kudeatu ahal izateko, NAHITAEZKOA da zure kexaren arrazoi den zerbitzuaren erreserba-zenbakia azaltzea, datu horrek emango baitu aukera zure eskaeraren kudeaketa egoki bat egiteko. Bidaia titulua ez baduzu, Alsa-ko salmenta puntu batera jo beharko duzu erreklamazio bat egiteko.

Eskaturiko eremua
Eskaturiko eremua
Eskaturiko eremua

Kexa edo erreklamazio bat egiteko kanal hauek dituzu:

  • Harremanetarako inprimaki hau bete.
  • Helbide elektroniko honetara idatzi: alsa@alsa.es
  • Telefonoz, (+34) 91 020 7007 zenbakira deituta (24 orduko zerbitzua).
  • Aurrez aurre, Madrilgo Josefa Valcárcel kaleko 20. zenbakian ditugun bulegoetan.

Zure kexa edo erreklamazioa zein egoeratan dagoen jakiteko, jarri harremanetan gurekin alsa@alsa.es helbide elektronikora idatzita, edo (+34) 91 020 7007 telefono-zenbakira deituta (24 orduko zerbitzua); edonola ere, eman dizuten erreferentzia-zenbakia adierazi beharko duzu.