Erreklamazioa nola egin

Kexa edo erreklamazio bat egiteko kanal hauek dituzu:

  • Harremanetarako inprimaki hau bete.
  • Helbide elektroniko honetara idatzi: alsa@alsa.es
  • Telefonoz, (+34) 91 020 7007 zenbakira deituta (24 orduko zerbitzua).
  • Aurrez aurre, Madrilgo Alcalá kaleko 478. zenbakian ditugun bulegoetan.

Erreklamazioa jaso dugula 48 ordu igaro baino lehen baieztatzeko konpromisoa hartzen dugu, non eta ez den ezohiko kasuren bat gertatzen sistemetako akats edo gorabehera puntualen baten ondorioz.

Zure kexa edo erreklamazioa zein egoeratan dagoen jakiteko, jarri harremanetan gurekin alsa@alsa.es helbide elektronikora idatzita, edo (+34) 91 020 7007 telefono-zenbakira deituta (24 orduko zerbitzua); edonola ere, eman dizuten erreferentzia-zenbakia adierazi beharko duzu.