A tramitación da anulación do billete, e con isto o seu reembolso, dependerá dos prazos que marque a túa entidade bancaria. O sistema de Alsa ordena a devolución do importe de forma inmediata, no mesmo momento en que se realiza a anulación do billete.

Algunhas entidades bancarias tardan varios días en mostrar o movemento de devolución a conta asociada á túa tarxeta financeira (nalgúns casos ata 20 días). Non obstante, se consideras que transcorreu un tempo excesivo para obter a devolución ou experimentaches algún tipo de erro no momento de realizar a anulación do billete, ponte en contacto connosco a través do teléfono de incidencias (+34) 91 020 7007.

Se realizaches o pagamento a través de PayPal, a devolución do importe do billete é inmediata á túa conta de PayPal, pero tardará máis tempo en verse manifestada na túa conta bancaria. Se consideras que o prazo é demasiado amplo, recomendámosche que te poñas en contacto con PayPal ou que consultes as condicións da túa conta.

Lembra que a posibilidade de reembolso dependerá das condicións particulares do billete adquirido e da política de cancelacións da empresa.

Se non atopas o que buscas, póñase en contacto connosco (en castelán)