Buscador

Madrid, España
Madrid, España

Bus Guadalajara - Madrid

Para viaxar de Guadalajara a Madrid, elixe viaxar con ALSA en autobús, gozando dunha viaxe rápida, cómoda e agradable. Só con ALSA pode viaxar de Guadalajara a Madrid en autobús co mellor prezo garantido. Ademais, se compras en www.alsa.es con anticipación, podes aproveitar as nosas ofertas de prezos máis baratas.

Información útil

Frecuencias: máis de 30 servizos diarios en cada dirección.

Prezo: 3,34 €

Consulte os horarios de saída e chegada:

Madrid - Guadalajara - Madrid

Distancia: preto de 58 km de media, tendo en conta as rutas directas e as que pasan por outras ubicacións.

Duración da viaxe: entre 0: 50h e 01:30 h, dependendo do servizo.

Estacións de Guadalajara e Madrid

Os autobuses a Madrid parten de Guadalajara desde Estación de autobuses de Guadalajara, situada na rúa Dos de Mayo, 2, código postal 19004, na cidade de Alcarria.

Todas as estacións están conectadas á rede de transporte público e aos autobuses e teñen aparcadoiro público. A túa viaxe terminará na Intercambio Avenida de América, situado na Avenida de América, 9A, código postal 28002, da capital.

Este contido só está dispoñible en castelán

Servicios para pasajeros con discapacidad y necesidades especiales

Los servicios de asistencia en la ruta Guadalajara - Madrid deberán reservarse, en caso de precisarlo, con al menos 24 horas de antelación a través de nuestros puntos de venta, nuestra página web o llamando a nuestro servicio de atención y venta 902 42 22 42.

Estos servicios se prestan en origen y destino y, salvo excepciones, no facilitan a los usuarios elementos de ayuda a la movilidad. Recuerde consultar la disponibilidad y características del vehículo y servicio en la estación de origen y destino. Hay que tener en cuenta que el WC vehículo no se encuentra adaptado.

Los billetes de esta ruta cuentan con un 15% de descuento para los viajeros que acrediten un grado de discapacidad igual o superior al 33%. Este descuento será de un 30% si el usuario es socio de Bus Plus. El billete será gratuito para los acompañantes de pasajeros con alguna discapacidad física, intelectual o sensorial que requieran de asistencia permanente. Descuentos no acumulables entre sí.

La ruta Guadalajara - Madrid ha sido certificada por AENOR según la NORMA UNE170001 de Sistemas de Gestión de Accesibilidad Universal. Consulta nuestro apartado de Accesibilidad y necesidades especiales de nuestra web para ampliar información.

Servicios destinados a pasajeros con necesidades especiales:

Para más información sobre los servicios de asistencia e instalacones para viajeros con discapacidad de esta ruta consulta aquí o visita nuestro apartado de Accesibilidad y necesidades especiales.
Madrid - Granada
Madrid - Granada

Este contido non está dispoñible neste idioma.