Espainiako ibilbideetan, Alsak paketeria-zerbitzua du, ekipajea, bidaiarik gabe, geltokien artean bidaltzeko. Geltokietan eskatu behar duzu, igorlearen eta biltzeaz arduratuko denaren izena, abizenak eta harremanetarako telefono-zenbakia adierazita. Helmugako geltokian, fakturazio-taldearen ardurapean geldituko da paketea, bidalketa noiz iritsiko zain egongo baita.

Baldintzak

  • Zerbitzua kontratatzeko orduan autobuseko sotoan zer toki dagoen, horren arabera izango da bidali ahal den ekipajea.
  • Alsa ez da izango produktu galkorren bidalketaren erantzule, eta ez dago baimenduta animaliak garraiatzea jabeak zerbitzuan bidaiatu ezean.
  • Bidaltzeko prezioa jatorri eta helmugako helmugen araberakoa izango da.
  • Fakturazio-taldearen ardurapeko ekipajea galduz gero, galdutako objektuaren kiloen araberako kalte-ordaina emango zaio erabiltzaileari.
  • Zerbitzu hori ez dago nazioarteko ibilbideetan.

Gogoratu fakturazio- eta paketeria-zerbitzuaren baldintzak geltoki bakoitzaren mende daudela, eta guztietan ez dagoela sistema hori. Alsaren fakturazio-zerbitzuari buruzko informaziorik nahi izanez gero, deitu bezeroaren arretarako 902 42 22 42 telefono-zenbakira, eta fakturazio-puntuaren helbidea jakinaraziko dizute, edo zoaz saltoki batera.

Zer bilatzen ari zaren aurkitzen ez baduzu, jarri gurekin harremanetan (gaztelaniaz)