Eskaturiko eremua
Eskaturiko eremua
Nire pasahitza ahaztu dut
Facebook Connect
Ez zara Alsa Plus bezeroa? Erregistratu

Email bat bidali dizugu…

Zure sarrerako ontzia begiratu, balioztatu zure emaila Alsa Plus erregistroa betetzeko.

Emaila aurkitzen ez baduzu, mezu baztergarrien edo spam-aren ontzia begiratu..

Sentitzen dugu, akats bat gertatu da zure gonbidapena egiaztatzean

Arren, eskatu zure lagunari gonbidapen berri bat sortzeko.
Nahiago baduzu, Alsa Plusen izen emateko prozesuarekin jarrai dezakezu, baina gonbidapenari esker lor ditzakezun abantailak GALDUKO DITUZU.

Email bat bidali dizugu…

Zure sarrerako ontzia begiratu, balioztatu zure emaila Alsa Plus erregistroa betetzeko.

Emaila aurkitzen ez baduzu, mezu baztergarrien edo spam-aren ontzia begiratu..

  • Euskara
    • Español
    • Deutsch
    • Català
    • Français
    • Galego
    • English
    • Italiano
    • Portugues
    Euskara

    Cambio de lenguaje

  • Bezeroaren arreta
  • Alsa Enpresak
  • Alsa Plus: Hasi saioa

    Sarbidea

    Alsa Plus: Hasi saioa
Logo Alsa, ir a inicio
Hasi saioa
Alsa Plus
    Logo Alsa, ir a inicio

    Sarbidea

    Laguntza bereziko zerbitzuak

    Alsak, hiri arteko ibilbideetan, mugikortasun urriko bidaiarientzako, adin aurreratuko pertsonentzako, emakume haurdunentzako eta desgaitasunen bat duten pertsonentzako laguntza-zerbitzuak eskaintzen ditu. Kontsultatu ea eskuragarri dagoen, ibilbide bakoitzean eta ibilgailu zehatzetan.

    Autobusera igotzen eta autobusetik jaisten laguntzeko zerbitzua

    Baldintza hauek izan behar ditu kontuan bidaiariak:

    • Irteera-ordua baino 15 minutu lehenago egon behar da nasan.
    • Zera egiten lagunduko da: autobusean igotzen eta autobusetik jaisten, plaza aurkitzen eta ekipajea sartu eta ateratzen (jatorriko geltokian, helmugan eta erdibideko geralekuetan).
    • Zerbitzuak ez du eskaintzen mugitzen laguntzeko elementurik, eta ez da laguntzarik ematen erdibideko geralekuetan. Era berean, autobusean bertan ez da jateko, edateko ezta komunera joateko laguntzarik ematen. Behar izanez gero, norbaitekin joan beharko da bidaiaria.
    • Erabilgarri dago PREMIUM zerbitzu guztietan eta ibilbide hauetan:
      • Madril - Granada
      • Almeria – Murtzia
      • Fraga – Lleida
      • Granada – Granadako aireportua
    • Zerbitzu horiek izateko, aurretiaz egin behar da erreserba, gure salmenta-puntuen, webgunearen edo arreta- eta salmenta-telefonoaren bidez (902 42 22 42).
    Konpainia-zerbitzua, PREMIUM gelan

    Langile gaituen konpainia eskaintzen du, Alsako PREMIUM gelatik nasaraino. Zera hartu behar da kontuan:

    • Eskuragarri dago PREMIUM gela duten geltokietako PREMIUM zerbitzu guztietan, gela irekita dagoen orduetan.
    •  Ez da aurretiaz erreserbatu behar; besterik gabe, irteera-ordua baino 30 minutu lehenago jakinarazi behar zaio gelan dagoen laguntzaileari.
    • Jatorriko geltokian bakarrik ematen da, eta PREMIUM gelatik nasara bitarteko bidea hartzen du barne.
    • Ekipajearekin laguntzen da, baita plaza aurkitzen eta autobusera igo eta autobusetik jaisten ere.
    • Zerbitzuak ez du eskaintzen mugitzen laguntzeko elementurik, eta autobusean ez da ez konpainiarik ez komunera joateko laguntzarik ematen. Era berean, geralekuetan ez da jaten edo edaten laguntzen. Behar izanez gero, norbaitekin joan beharko da bidaiaria.
    • Home
    • Zure bidaia
    • Irisgarritasuna eta premia bereziak
    • Laguntza bereziko zerbitzuak

    • ALSAri buruz
    • Enplegua eta prestakuntza
    • Publizitate aukerak
    • Kontaktua

    Jarrai gaitzazu

    logo-footer
    • Legezko oharra eta pribatutasun politika
    • Cookie-n politika
    • Erosketa baldintzak
    • Web Mapa
    .

    Estás usando un navegador desactualizado o muy antiguo. Te recomendamos que lo actualices o que uses un navegador más moderno.

    Te sugerimos navegadores como Firefox o Chrome para mejorar tu experiencia de navegación en www.alsa.es.

    Itxi