A posibilidade de realizar cambios e anulacións dependerá das condicións específicas de cada billete/tarifa. Condicións de tarifa

Cambios de data

  • Se o teu billete permite cambios, poderán realizarse ata 2 horas antes da saída.
  • O custo por cambio dependerá da antelación, e o primeiro cambio será gratuíto se se realiza con polo menos 48 horas de antelación:

 

  Polo menos 48h de antelación De 48 a 24h de antelación Menos de 24h de antelación
O 1º cambio gratuíto 10% 20%
A partir do 2º cambio 20% 20% 30%

 

  • O recargo por cambio aplicarase sobre o prezo da tarifa base, e entendemos por tarifa base o prezo do traxecto sen descontos nin promocións.
  • Se o billete permite cambios, os clientes Alsa Plus poden realizalos gratis ata 2 horas antes da saída do autobús.
  • Os cambios en billetes internacionais non implican ningún recargo.
  • Os billetes rexionais de Asturias e Cantabria non admiten cambio nin anulación.

Cambios de titular

  • En traxectos nacionais admítese o cambio do titular do billete e documento de identidade ata 2 horas antes do inicio da viaxe.
  • En traxectos internacionais non está permitido o cambio do billete; se se desexa modificar algún dato será preciso anulalo e comprar un novo.
  • Non se permite o cambio de titular en billetes con promocións ou tarifas especiais asociadas a un determinado viaxeiro (Familia Numerosa, Discapacidade, Alsa Plus, Aniversario, Militares…).

Anulacións

  • Se o billete permite anulacións, poderán realizarse ata 2 horas antes da saída.
  • O custo por anulación dependerá da antelación, e a anulación será gratuíta se o billete non sufriu cambios previos e se realiza con, polo menos, 48 horas de antelación:

 

Cargo por anulación de billete Polo menos 48h de antelación De 48 a 24h de antelación Menos de 24h de antelación
Sin cambios previos gratuíto 20% 30%
Desde o primeiro cambio (só traxectos nacionais) 20% 30% 40%

 

  • O recargo por anulación aplicarase sobre o prezo da tarifa base, e entendemos por tarifa base o prezo do traxecto sen descontos nin promocións.
  • Se o billete permite a súa anulación, os clientes Alsa Plus poden realizala gratis ata 2 horas antes da saída do autobús.
  • Os billetes comprados en www.alsa.es/gl, na app ou no 902 422 242 poderán anularse a través da mesma canle de compra ou en calquera punto de venda Alsa. Os billetes comprados ou modificados en puntos de venda ou máquinas autovenda só poderán anularse nos propios puntos de venda.
  • Os billetes rexionais de Asturias e Cantabria non admiten cambio nin anulación.

Se non atopas o que buscas, póñase en contacto connosco (en castelán)