Os billetes comprados en puntos de venda e máquinas autovenda só poderán xestionarse en puntos de venda Alsa.

Os billetes comprados en www.alsa.es/gl, 902 422 242 e na app poderán xestionarse nesas mesmas canles ou en puntos de venda Alsa.

Para cambiar ou anular un billete en www.alsa.es/gl, na páxina principal da web:

1. Accede a «Xestiona o teu billete».

2. Elixe unha destas opcións para identificar o teu billete:

  • Localizador e DNI do comprador.
  • Método de pagamento e data de compra.

3. En «Opcións» poderás modificar ou anular o teu billete.

Na App

Se es cliente Alsa Plus:

  1. A través do menú superior, accede a «As miñas viaxes».
  2. Na lapela «Próximos», poderás visualizar os billetes das túas futuras viaxes.
  3. Accede a «Ver billete».
  4. Entra en «Opcións» para poder cambiar ou teu billete.

Se non es cliente Alsa Plus:

  1. Accede ao menú e, desde aí, cara a «Os meus billetes».
  2. Accede a «Importar» e, co teu documento de identidade e localizador, vincula o teu billete á app.
  3. En «Opcións» poderás modificar ou anular o teu billete.

Se non atopas o que buscas, póñase en contacto connosco (en castelán)