Alsaren fidelizazio-programa da Alsa Plus, eta, horri esker, erregistraturik dauden bezeroek puntuak irabazten dituzte erositako txartel eta bonu bakoitzeko. Alsa Plus zerbitzuko bezeroek honako abantaila hauek dituzte:

  • Puntuak trukatzea txartel baten prezioaren ehuneko batez edo haren prezio osoaz.
  • Txartela erosteko kudeaketa-kostuak doan, bigarren erosketatik aurrera, alta ematen denez geroztik.
  • Abiadura handiko wifi-konexioa ALSAren autobusetan bidaiatuz gero.
  • Bonuak erostea, bidaietan aurrezteko.
  • Promozio eta deskontu esklusiboak.

Alsa Plus bezero bihurtzea oso erraza da. Honako hauek erabiliz egin dezakezu: webgunea, app-a, saltokiak, eta 902 422 242 telefono-zenbakiaren bitartez.

Webgunean

  1. Sartu erabiltzaileak erregistratzeko eremuan.
  2. Bete erregistro-formularioa eta onartu baldintzak.
  3. Bidali ondoren, mezu elektronikoa jasoko duzu formularioan adierazitako helbidera, erregistro-prozesua berresteko eta amaitzeko.

App-ean

  1. Sartu «Hasi saioa» atalean, pantailaren goiko aldean.
  2. Jarraian, sartu «Konturik ez duzu? Izena eman minutu batean», beheko aldean.
  3. Sartu helbide elektronikoa eta pasahitza, onartu baldintzak eta sakatu hemen: «SORTU KONTUA».
  4. Mezu elektroniko batean alta berretsi beharra duzula adieraziko zaizu.
  5. Sakatu «ONARTU».
  6. Adierazi zure datu pertsonalak eta sakatu «ALSAPLUS IZAN NAHI DUT».

Zer bilatzen ari zaren aurkitzen ez baduzu, jarri gurekin harremanetan (gaztelaniaz)