Campo requirido.
Campo requirido.
Esquecín o meu contrasinal
Facebook Connect
Non es cliente Alsa Plus? Rexístrate

Enviámosche un email...

Revisa a túa bandexa de entrada, valida o teu email para completar o rexistro Alsa Plus.

Se non atopas o email, revisa a túa bandexa de correo non desexado ou spam..

Sentímolo, houbo un erro ao comprobarmos a túa invitación

Por favor, solicita ao teu amigo que che xenere unha nova invitación.
Se o prefires, podes continuar co proceso de alta en Alsa Plus, pero PERDERÁS as vantaxes de ingresar por invitación.

Enviámosche un email...

Revisa a túa bandexa de entrada, valida o teu email para completar o rexistro Alsa Plus.

Se non atopas o email, revisa a túa bandexa de correo non desexado ou spam..

  • Galego
    • Español
    • Deutsch
    • Català
    • Français
    • English
    • Italiano
    • Portugues
    • Euskara
    Galego

    Cambio de lenguaje

  • Atención ao cliente
  • Alsa Empresas
  • Alsa Plus: Inicia Sesión

    Acceso

    Alsa Plus: Inicia Sesión
Logo Alsa, ir a inicio
Inicia sesión
Alsa Plus
    Logo Alsa, ir a inicio

    Acceso

    Servizos de asistencia especial

    Alsa ofrece nos seus traxectos interurbanos, servizos de apoio destinados a pasaxeiros con mobilidade reducida, persoas de idade avanzada, mulleres embarazadas e persoas con discapacidade. Consultar dispoñibilidade en cada traxecto e vehículo concretos.

    Servizo de asistencia de embarque e desembarque

    O pasaxeiro terá en conta as seguintes condicións:

    • Presentarase na dársena 15 minutos antes da hora de saída.
    • Inclúe axuda para embarcar e desembarcar, para localizar a praza e coa equipaxe en orixe, destino e paradas intermedias.
    • O servizo non inclúe elementos de axuda á mobilidade nin asistencia durante as paradas intermedias. Non facilita acompañamento a bordo, para comer, beber e ir ao aseo. En caso necesario, o viaxeiro debe ir acompañado.
    • Dispoñible en todos os servizos PREMIUM e todos os traxectos das rutas:
      • Madrid - Granada
      • Almería – Murcia
      • Fraga – Lleida
      • Granada – Aeroporto de Granada
    • O acceso a estes servizos require de reserva previa a través do nosos puntos de venda, páxina web ou teléfono de atención e venda 902 422 242.
    Servizo de acompañamento Sala PREMIUM

    Proporciona acompañamento, por persoal cualificado, desde a Sala PREMIUM de ALSA directamente ata a dársena. Cómpre ter en conta:

    • Dispoñible en todos os servizos PREMIUM das estacións onde exista Sala PREMIUM no seu horario de abertura.
    • Non require de reserva previa, só a comunicación á azafata na sala polo menos 30 minutos antes da saída da viaxe.
    • Só se presta na estación de orixe e inclúe tránsito desde a sala PREMIUM directamente ata a dársena.
    • Proporciona axuda coa equipaxe para localizar a praza, embarcar e desembarcar.
    • Non facilita elementos de axuda á mobilidade, acompañamento a bordo, asistencia para ir ao baño, comer/beber nin durante as paradas. En caso necesario o pasaxeiro deberá viaxar acompañado.
    • Home
    • A túa viaxe
    • Accesibilidade e necesidades especiais
    • Servizos de asistencia especial

    • Sobre Alsa
    • Emprego e formación
    • Solucións publicitarias
    • Contacta

    Síguenos

    logo-footer
    • Aviso legal e política de privacidade
    • Política de cookies
    • Condicions de compra
    • Mapa web
    ....

    Estás usando un navegador desactualizado o muy antiguo. Te recomendamos que lo actualices o que uses un navegador más moderno.

    Te sugerimos navegadores como Firefox o Chrome para mejorar tu experiencia de navegación en www.alsa.es.

    Pechar