Alsa ofrece nos seus traxectos interurbanos, servizos de apoio destinados a pasaxeiros con mobilidade reducida, persoas de idade avanzada, mulleres embarazadas e persoas con discapacidade. Consultar dispoñibilidade en cada traxecto e vehículo concretos.

Servizo de asistencia de embarque e desembarque

O pasaxeiro terá en conta as seguintes condicións:

  • Presentarase na dársena 15 minutos antes da hora de saída.
  • Inclúe axuda para embarcar e desembarcar, para localizar a praza e coa equipaxe en orixe, destino e paradas intermedias.
  • O servizo non inclúe elementos de axuda á mobilidade nin asistencia durante as paradas intermedias. Non facilita acompañamento a bordo, para comer, beber e ir ao aseo. En caso necesario, o viaxeiro debe ir acompañado.
  • Dispoñible en todos os traxectos das rutas:
    • Madrid - Granada
    • Almería – Murcia
    • Granada – Aeroporto de Granada
  • O acceso a estes servizos require de reserva previa a través do nosos puntos de venda, páxina web ou teléfono de atención e venda 902 422 242.