Alsa ofrece nos seus traxectos interurbanos, servizos de apoio destinados a pasaxeiros con mobilidade reducida, persoas de idade avanzada, mulleres embarazadas e persoas con discapacidade. Consultar dispoñibilidade en cada traxecto e vehículo concretos.
O pasaxeiro terá en conta as seguintes condicións:
- Presentarase na dársena 15 minutos antes da hora de saída.
- Inclúe axuda para embarcar e desembarcar, para localizar a praza e coa equipaxe en orixe, destino e paradas intermedias.
- O servizo non inclúe elementos de axuda á mobilidade nin asistencia durante as paradas intermedias. Non facilita acompañamento a bordo, para comer, beber e ir ao aseo. En caso necesario, o viaxeiro debe ir acompañado.
- Dispoñible en todos os servizos PREMIUM e todos os traxectos das rutas:
- Madrid - Granada
- Almería – Murcia
- Fraga – Lleida
- Granada – Aeroporto de Granada
- O acceso a estes servizos require de reserva previa a través do nosos puntos de venda, páxina web ou teléfono de atención e venda 902 422 242.
Proporciona acompañamento, por persoal cualificado, desde a Sala PREMIUM de ALSA directamente ata a dársena. Cómpre ter en conta:
- Dispoñible en todos os servizos PREMIUM das estacións onde exista Sala PREMIUM no seu horario de abertura.
- Non require de reserva previa, só a comunicación á azafata na sala polo menos 30 minutos antes da saída da viaxe.
- Só se presta na estación de orixe e inclúe tránsito desde a sala PREMIUM directamente ata a dársena.
- Proporciona axuda coa equipaxe para localizar a praza, embarcar e desembarcar.
- Non facilita elementos de axuda á mobilidade, acompañamento a bordo, asistencia para ir ao baño, comer/beber nin durante as paradas. En caso necesario o pasaxeiro deberá viaxar acompañado.