o

Campo requirido.
Ver contrasinal
Campo requirido.
Esquecín o meu contrasinal
Non es cliente Alsa Plus? Rexístrate

Enviámosche un email...

Revisa a túa bandexa de entrada, valida o teu email para completar o rexistro Alsa Plus.

Se non atopas o email, revisa a túa bandexa de correo non desexado ou spam.

Sentímolo, houbo un erro ao comprobarmos a túa invitación

Por favor, solicita ao teu amigo que che xenere unha nova invitación.
Se o prefires, podes continuar co proceso de alta en Alsa Plus, pero PERDERÁS as vantaxes de ingresar por invitación.

Skip to Main Content
  • Galego
    • Español Español
    • Català Català
    • Français Français
    • English English
    • Italiano Italiano
    • Português Português
    • Euskara Euskara
    • Deutsch Deutsch
    Galego

  • Atención ao cliente
  • Alsa Empresas
  • Alsa Empresas
  • Inicia Sesión

    Acceso

    Acceso

Logo Alsa, ir a inicio

    Equipamento da nosa frota

    Incorporamos permanentemente equipamentos e características innovadoras nos nosos autobuses co propósito de garantir a accesibilidade universal para todos os usuarios.

    En xeral, os nosos vehículos de servizos urbanos e metropolitanos contan con:

    Piso baixo

    A práctica totalidade dos nosos vehículos urbanos son de piso baixo integral ou low entry, o que facilita o acceso e o movemento interior de todos os pasaxeiros.

    Sinalización exterior

    Sinalización exterior correspondente á súa homologación en accesibilidade.

    Pulsador para solicitude de rampla/plataforma de acceso

    Pulsador exterior para solicitude de rampla/plataforma de acceso.

    Rampla/Plataforma eléctrica de acceso en cadeira de rodas

    Os nosos vehículos contan con rampla/plataforma eléctrica para acceso de cadeiras de rodas, polo xeral situada na porta central, para facilitar o acceso ao autobús de viaxeiros en cadeira de rodas/escúter.

    Esta rampla/plataforma automática só funciona cando o vehículo está parado e o freo de estacionamento activado.

    En todos os casos, os movementos de despregamento e repregamento van acompañados de sinais de aviso luminosos e sonoros, tanto interiores como exteriores. Non se debe utilizar a rampla/plataforma ata que está completamente despregada, é dicir, cando cesan estes sons e escintileos intermitentes.

    Nos vehículos urbanos, o dispositivo de acceso consiste nunha rampla en sentido horizontal que está protexida mediante un dispositivo de seguridade que impide o seu movemento cando detecta algún obstáculo. Ademais, en caso de avaría, a maioría das nosas ramplas pódese estender e recoller facilmente de forma manual para garantir o acceso.

    No caso dos vehículos metropolitanos, en función do modelo, disporán dunha rampla similar á descrita anteriormente ou ben dunha plataforma elevadora similar á dos vehículos interurbanos.

    Neste segundo caso, trátase de elevadores 100 % automáticos con mecanismo de protección eléctrica, barras de protección lateral e tapas despregables diante e detrás para facilitar o embarque e evitar posibles caídas.

    Consulta as características mínimas de cadeiras de rodas e escúteres admitidos.

    Espazo para persoas en cadeira de rodas/escúter (PMRCR)

    Espazo libre de asentos para persoas que viaxan na súa cadeira de rodas ou escúter, á altura da porta central para facilitar o acceso do viaxeiro, xa que nesta porta é onde se sitúa normalmente a rampla/plataforma de acceso.

    Este espazo conta con sinalización de uso preferente para viaxeiros en cadeira de rodas e conta con cinto de seguridade e táboa de apoio isquiático.

    O pasaxeiro deberá viaxar en sentido contrario á marcha facendo uso do mencionado apoio e do cinto.

     

    Pulsadores no espazo para persoas en cadeira de rodas/escúter (PMRCR)

    Pulsadores de parada específicos para os pasaxeiros situados nestas prazas.

    Prazas para viaxeiros con mobilidade reducida (PMR)

    Estas prazas sitúanse preferentemente nas proximidades das portas do vehículo e do espazo PMRCR para facilitar o acceso dos usuarios con mobilidade reducida ou discapacidade.

    Identifícanse mediante unha cor diferenciada de tapicería e pictogramas distintivos, e contan con maior espazo para facilitar a accesibilidade e, incluso, para acomodar o can de asistencia se fose preciso.

    Pulsadores xunto ás prazas para viaxeiros con mobilidade reducida (PMR)

    Pulsadores de parada específicos para os pasaxeiros situados nestas prazas.

    Barras e agarradoiras

    Trama completa de barras e agarradoiras en cor de contraste e material antiescorregadizo para facilitar o acceso, o tránsito interior e a saída do autobús.

    Atoparalas en todas as escaleiras de acceso, bandexas portaequipaxes, butacas e na parte interior das portas de saída.

     

    Sistema de guiado óptico-acústico interior

    Para guiar as persoas con visibilidade reducida, desde o exterior da porta de entrada ata as súas prazas reservadas, e tamén cara á localización das máquinas validadoras de billetes, os nosos autobuses contan con varios elementos ópticos-acústicos de posicionamento, como:

    • Plafón sinalizador en porta de acceso con chicharra/altofalante, que emite escintileos de luz intermitentes para situar a porta de entrada, complementados con sons.
    • Luces de aviso na porta dianteira e baixo as máquinas expendedora e validadora de billetes.
    • Posteriormente, uns casquillos nos aneis marcan a posición dos asentos reservados para viaxeiros con mobilidade reducida (PMR).
    Sinalización adaptada: pictogramas e Braille

    Pictogramas estandarizados de fácil comprensión repartidos polos diferentes elementos do vehículo, complementados con sinalización Braille.

      

    Sistema de aviso de pasaxeiros de parada e rampla solicitada

    Situado no teito, detrás do posto do condutor ou na posición central do vehículo, ou en ambas as localizacións, trátase dun letreiro transversal de cristal opaco con indicación independente de PARADA SOLICITADA e RAMPLA SOLICITADA, con aviso acústico cando un pasaxeiro os activa e indicación no panel de instrumentos do condutor.

    Chan do vehículo e bordo dos chanzos

    Piso antiescorregadizo de última xeración, con materiais que non producen reflexos, tanto en seco como en mollado.

    Bordo dos chanzos interiores ou de acceso tamén en cor contraste, xeralmente amarelo ou material reflector.

    Sistemas de protección en portas de acceso

    Sistema antiaprisionamento en portas de acceso que inverte a apertura/peche en caso de atoparse con algún obstáculo.

    Sistema de bloqueo de marcha, que impide o movemento do vehículo con algunha porta aberta ou a rampla/plataforma de acceso despregada.

    Sistema de elevación/descenso da carrozaría

    Sistema de axeonllamento lateral (kneeling) que reduce a altura do vehículo no lado dereito para facilitar o acceso a pasaxeiros con discapacidade ou mobilidade reducida.

    Sistemas de información adaptados

    Os vehículos contan con sistemas de axuda á explotación (SAE) que proporcionan información por megafonía e información visual exterior do autobús, con indicación de paradas, servizo e destino.

    Ademais, algúns servizos contan con lazos de indución magnética que permiten aos viaxeiros escoitar as mensaxes relativas ao servizo nos seus propios implantes ou audiófonos.

    • Home
    • Mobilidade accesible e inclusiva
    • Servizos urbanos e metropolitanos
    • Equipamento da nosa frota
    • Sobre Alsa
    • Xestion de billetes
    • Emprego e formación
    • Solucións publicitarias
    • Contacto

    Síguenos

    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • Youtube
    • Linkedin
    • TikTok
    Logo Alsa
    • Aviso legal
    • Política de privacidade
    • Política de cookies
    • Condicions de compra
    • Mapa web
    • Accesibilidade na web
    Pechar