o

Campo requirido.
Ver contrasinal
Campo requirido.
Esquecín o meu contrasinal
Non es cliente Alsa Plus? Rexístrate

Enviámosche un email...

Revisa a túa bandexa de entrada, valida o teu email para completar o rexistro Alsa Plus.

Se non atopas o email, revisa a túa bandexa de correo non desexado ou spam.

Sentímolo, houbo un erro ao comprobarmos a túa invitación

Por favor, solicita ao teu amigo que che xenere unha nova invitación.
Se o prefires, podes continuar co proceso de alta en Alsa Plus, pero PERDERÁS as vantaxes de ingresar por invitación.

Skip to Main Content
  • Galego
    • Español Español
    • Català Català
    • Français Français
    • English English
    • Italiano Italiano
    • Português Português
    • Euskara Euskara
    • Deutsch Deutsch
    Galego

    Selecciona un idioma

  • Atención ao cliente
  • Alsa Empresas
  • Alsa Empresas
  • Inicia Sesión

    Acceso

    Acceso

Logo Alsa, ir a inicio

    Proceso de compra de billetes para persoas con mobilidade reducida en cadeira de rodas (PMRCR), transferencia e acompañante

    Como regra xeral, os nosos servizos de longa distancia e rexionais de Alsa son accesibles a viaxeiros con cadeira de rodas, sempre e cando se reserven cunha antelación de máis de 36 h segundo estipula a lexislación vixente. Nalgúns casos este límite de reserva previa redúcese a 24 h.

    Podes reservar de xeito directo, na nosa web, portelos e atención telefónica a túa praza para cadeira de rodas, transferencia e acompañante naqueles servizos identificados con este símbolo. As nosas orixes-destino principais contan, polo menos, cun servizo identificado deste modo:

    En cualquier caso, si deseas viajar en algún horario que no cuente con este símbolo, ponte en contacto con nuestra taquilla o teléfono de atención al cliente (900 814 114) y harán las gestiones oportunas para facilitarte el servicio solicitado u ofrecerte una alternativa que responda a tus necesidades.

    A continuación te explicamos de manera detallada cómo realizar esta reserva en nuestros canales:

    Web

    En Alsa redeseñamos o proceso de compra para identificar, cun máximo de 3 preguntas, todo que necesitas para viaxar connosco.

    En primeiro lugar, selecciona a orixe-destino e a data de viaxe que desexas e preme BUSCAR.

    Na pantalla de selección de horarios, selecciona o que teña o símbolo da cadeira de rodas:

    Antes de darlle a CONTINUAR, activa o botón xunto á pregunta «Viaxa algunha persoa en cadeira de rodas?»

    Nese momento, aparecerá unha xanela emerxente con 3 preguntas que buscan pescudar:

    1. Se vas levar a túa cadeira de rodas no espazo PMRCR ou no maleteiro. Deste xeito, adecuaremos o vehículo segundo o espazo que necesites, e reservarémosche a butaca ou o espazo que máis che conveña.

    Neste caso é moi importante que coñezas as condicións de acceso da túa cadeira de rodas aos nosos vehículos.

    Se a túa cadeira non cumpre algunha das condicións para viaxar a bordo, debe viaxar no maleteiro.

    2. Se vas querer transferirte a unha butaca convencional Así poderemos reservarche, sen custo adicional, a butaca máis próxima ao espazo PMRCR.

    Por limitacións técnicas dos vehículos, este asento atópase ao outro lado do corredor, na posición máis próxima ao espazo PMRCR.

    Atención:

    • Por razóns de seguridade, tanto do viaxeiro como do persoal de Alsa, a transferencia débea realizar o viaxeiro polos seus propios medios ou con axuda do seu acompañante.
    • A distancia ata a butaca e a diferenza de altura desde o corredor ao nivel onde se sitúan as butacas pode variar en función do modelo. Consulta máis información.

    3. Se vas necesitar un acompañante que che axude a transferirte desde a cadeira de rodas, ou a embarcar se prefires deixala no maleteiro. Neste caso, en Alsa ofrecemos un billete gratuíto para que poidas levar contigo a persoa que te asista neste proceso.

    Ao teu acompañante asignaráselle a butaca contigua á de transferencia. Por razóns de seguridade, este acompañante deberá viaxar contigo por se necesitas asistencia nas paradas intermedias ou por se xurdise algún imprevisto durante o servizo.

     

    A continuación indicámosche as respostas que debes encher no formulario web en función de cal é a túa situación particular:

    Se viaxas coa túa cadeira de rodas no espazo PMRCR e non te queres transferir:

    Lembra que:

    • A túa cadeira de rodas debe cumprir as condicións de acceso ao habitáculo de pasaxeiros: dimensións, peso e norma ISO 7176. Consulta máis información.
    • Para poder confirmar o servizo, déixanos un número de teléfono válido. O noso equipo de operacións chamarache para confirmar o que necesitas e adaptar o servizo segundo corresponda.

    Se viaxas coa túa cadeira de rodas no espazo PMRCR e quéreste transferir, pero non necesitas un acompañante que che axude a facelo:

    Lembra que:

    • A túa cadeira de rodas debe cumprir as condicións de acceso ao habitáculo de pasaxeiros: dimensións, peso e norma ISO 7176. Consulta máis información.
    • Debes poder transferirte polos teus propios medios ao asento de transferencia, situado ao outro lado do corredor. Esta praza de transferencia é gratuíta. Consulta máis información.
    • Para poder confirmar o servizo, déixanos un número de teléfono válido. O noso equipo de operacións chamarache para confirmar o que necesitas e adaptar o servizo segundo corresponda.

    Se viaxas coa túa cadeira de rodas a bordo e quéreste transferir, e necesitas un acompañante que che axude a facelo:

    Lembra que:

    • A túa cadeira de rodas debe cumprir as condicións de acceso ao habitáculo de pasaxeiros: dimensións, peso e norma ISO 7176. Consulta máis información.
    • Debes poder transferirte con axuda do teu acompañante ao asento de transferencia, situado ao outro lado do corredor. Esta praza de transferencia é gratuíta. Consulta máis información.
    • Para poder confirmar o servizo, déixanos un número de teléfono válido. O noso equipo de operacións chamarache para confirmar o que necesitas e adaptar o servizo segundo corresponda.

    Se viaxas coa túa cadeira de rodas no maleteiro, e non necesitas axuda para embarcar.

    Lembra que:

    • A túa cadeira de rodas debe cumprir as condicións de acceso ao maleteiro: dimensións e peso. Consulta máis información.
    • Debes poder acceder polos teus propios medios ao teu asento situado na parte dianteira do autobús.
    • Para poder confirmar o servizo, déixanos un número de teléfono válido. O noso equipo de operacións chamarache para confirmar o que necesitas e adaptar o servizo segundo corresponda.

    Se viaxas coa túa cadeira de rodas no maleteiro e necesitas axuda para embarcar.

    Lembra que:

    • A túa cadeira de rodas debe cumprir as condicións de acceso ao maleteiro: dimensións e peso. Consulta máis información.
    • Debes poder acceder coa axuda do teu acompañante ao teu asento situado na parte dianteira do autobús.
    • O teu acompañante viaxará cun desconto do 100 %, na praza máis próxima á túa (en función da ocupación do servizo).
    • Para poder confirmar o servizo, déixanos un número de teléfono válido. O noso equipo de operacións chamarache para confirmar o que necesitas e adaptar o servizo segundo corresponda.
    Portelo e teléfono de Atención ao Cliente

    O proceso de venda nestas canles é similar ao da web, pero atendido presencialmente por un dos nosos axentes.

    En primeiro lugar, preguntaranche pola orixe-destino e a data de viaxe que prefires.

    A continuación, ofreceranche os servizos designados preferentemente como PMRCR e, se fosen do teu agrado, concretarán contigo o resto de aspectos da reserva.

    Se estes servizos non responden ás túas necesidades, o axente de venda contactará co noso persoal operativo para facilitarche o servizo solicitado ou ofrecerche unha alternativa. Neste caso, canto maior sexa a antelación da data de reserva respecto da data de viaxe, máis posibilidades de viaxe poderemos ofrecerche.

    En función do tipo de solicitude recibida, pode que sexa necesario interromper a venda e retomala noutro momento. Seremos nós os que nos poremos en contacto contigo para continuar coa reserva en función das novas opcións dispoñibles.

    Unha vez acordada a data/hora de viaxe, o noso persoal de atención preguntarache:

    1. Se vas levar a túa cadeira de rodas no espazo PMRCR ou no maleteiro. Deste xeito, adecuaremos o vehículo segundo o espazo que necesites, e reservarémosche a butaca ou o espazo que máis che conveña.

    Neste caso é moi importante que coñezas as condicións de acceso da túa cadeira de rodas aos nosos vehículos.

    Se a túa cadeira non cumpre algunha das condicións para viaxar a bordo, debe viaxar no maleteiro.

    2. Se vas querer transferirte a unha butaca convencional. Así poderemos reservarche, sen custo adicional, a butaca máis próxima ao espazo PMRCR.

    Por limitacións técnicas dos vehículos, este asento atópase ao outro lado do corredor, na posición máis próxima ao espazo PMRCR.

    Atención:

    • Por razóns de seguridade, tanto do viaxeiro como do persoal de Alsa, a transferencia débea realizar o viaxeiro polos seus propios medios ou con axuda do seu acompañante.
    • A distancia ata a butaca e a diferenza de altura desde o corredor ao nivel onde se sitúan as butacas pode variar en función do modelo. Consulta máis información.

    3. Se vas necesitar un acompañante que che axude a transferirte desde a cadeira de rodas, ou a embarcar se prefires deixala no maleteiro. No caso de que necesites axuda, desde Alsa ofrecemos un billete gratuíto para que poidas levar contigo a persoa que te asista neste proceso.

    Ao teu acompañante asignaráselle a butaca contigua á de transferencia. Por razóns de seguridade, este acompañante deberá viaxar contigo, por se necesitas asistencia nas paradas intermedias ou por se xurdise algún imprevisto durante o servizo.

     

    En calquera caso, é IMPRESCINDIBLE que nos facilites un número de teléfono válido para que poidamos confirmar contigo a reserva e as túas necesidades de viaxe. En caso contrario, a reserva non poderá confirmarse.

    Tamén utilizaremos este teléfono para avisarte no caso de que ocorrese algún contratempo co servizo ou coa teu reserva.

    • Home
    • Mobilidade accesible e inclusiva
    • Servizos nacionais e rexionais
    • Reserva e compra
    • Compra de billetes para viaxeiros en cadeira de rodas, transferencia e acompañante
    • Sobre Alsa
    • Traslados nas Illas Canarias
    • Traslados privados en España
    • Xestion de billetes
    • Emprego e formación
    • Solucións publicitarias
    • Contacto

    Síguenos

    • Facebook/
    • Instagram/
    • Twitter/
    • Youtube/
    • Linkedin/
    • TikTok/
    Logo Alsa
    • Aviso legal
    • Política de privacidade
    • Política de cookies
    • Condicions de compra
    • Mapa web
    • Accesibilidade na web
    Pechar