Proceso de compra de billetes para persoas con mobilidade reducida en cadeira de rodas (PMRCR), transferencia e acompañante
Como regra xeral, os nosos servizos de longa distancia e rexionais de Alsa son accesibles a viaxeiros con cadeira de rodas, sempre e cando se reserven cunha antelación de máis de 36 h segundo estipula a lexislación vixente. Nalgúns casos este límite de reserva previa redúcese a 24 h.
Podes reservar de xeito directo, na nosa web, portelos e atención telefónica a túa praza para cadeira de rodas, transferencia e acompañante naqueles servizos identificados con este símbolo. As nosas orixes-destino principais contan, polo menos, cun servizo identificado deste modo:

En cualquier caso, si deseas viajar en algún horario que no cuente con este símbolo, ponte en contacto con nuestra taquilla y harán las gestiones oportunas para facilitarte el servicio solicitado u ofrecerte una alternativa que responda a tus necesidades.
A continuación te explicamos de manera detallada cómo realizar esta reserva en nuestros canales:
En Alsa redeseñamos o proceso de compra para identificar, cun máximo de 3 preguntas, todo que necesitas para viaxar connosco.
En primeiro lugar, selecciona a orixe-destino e a data de viaxe que desexas e preme BUSCAR.

Na pantalla de selección de horarios, selecciona o que teña o símbolo da cadeira de rodas:
Antes de darlle a CONTINUAR, activa o botón xunto á pregunta «Viaxa algunha persoa en cadeira de rodas?»
Nese momento, aparecerá unha xanela emerxente con 3 preguntas que buscan pescudar:
1. Se vas levar a túa cadeira de rodas no espazo PMRCR ou no maleteiro. Deste xeito, adecuaremos o vehículo segundo o espazo que necesites, e reservarémosche a butaca ou o espazo que máis che conveña.
Neste caso é moi importante que coñezas as condicións de acceso da túa cadeira de rodas aos nosos vehículos.
Se a túa cadeira non cumpre algunha das condicións para viaxar a bordo, debe viaxar no maleteiro.
2. Se vas querer transferirte a unha butaca convencional Así poderemos reservarche, sen custo adicional, a butaca máis próxima ao espazo PMRCR.
Por limitacións técnicas dos vehículos, este asento atópase ao outro lado do corredor, na posición máis próxima ao espazo PMRCR.
Atención:
- Por razóns de seguridade, tanto do viaxeiro como do persoal de Alsa, a transferencia débea realizar o viaxeiro polos seus propios medios ou con axuda do seu acompañante.
- A distancia ata a butaca e a diferenza de altura desde o corredor ao nivel onde se sitúan as butacas pode variar en función do modelo. Consulta máis información.
3. Se vas necesitar un acompañante que che axude a transferirte desde a cadeira de rodas, ou a embarcar se prefires deixala no maleteiro. Neste caso, en Alsa ofrecemos un billete gratuíto para que poidas levar contigo a persoa que te asista neste proceso.
Ao teu acompañante asignaráselle a butaca contigua á de transferencia. Por razóns de seguridade, este acompañante deberá viaxar contigo por se necesitas asistencia nas paradas intermedias ou por se xurdise algún imprevisto durante o servizo.
A continuación indicámosche as respostas que debes encher no formulario web en función de cal é a túa situación particular:
Se viaxas coa túa cadeira de rodas no espazo PMRCR e non te
queres transferir:
Lembra que:
- A túa cadeira de rodas debe cumprir as condicións de acceso ao habitáculo de pasaxeiros: dimensións, peso e norma ISO 7176. Consulta máis información.
- Para poder confirmar o servizo, déixanos un número de teléfono válido. O noso equipo de operacións chamarache para confirmar o que necesitas e adaptar o servizo segundo corresponda.
Se viaxas coa túa cadeira de rodas no espazo PMRCR e quéreste transferir, pero non necesitas un acompañante que che axude a facelo:
- A túa cadeira de rodas debe cumprir as condicións de acceso ao habitáculo de pasaxeiros: dimensións, peso e norma ISO 7176. Consulta máis información.
- Debes poder transferirte polos teus propios medios ao asento de transferencia, situado ao outro lado do corredor. Esta praza de transferencia é gratuíta. Consulta máis información.
- Para poder confirmar o servizo, déixanos un número de teléfono válido. O noso equipo de operacións chamarache para confirmar o que necesitas e adaptar o servizo segundo corresponda.
Se viaxas coa túa cadeira de rodas a bordo e quéreste transferir, e necesitas un acompañante que che axude a facelo:
Lembra que:
- A túa cadeira de rodas debe cumprir as condicións de acceso ao habitáculo de pasaxeiros: dimensións, peso e norma ISO 7176. Consulta máis información.
- Debes poder transferirte con axuda do teu acompañante ao asento de transferencia, situado ao outro lado do corredor. Esta praza de transferencia é gratuíta. Consulta máis información.
- Para poder confirmar o servizo, déixanos un número de teléfono válido. O noso equipo de operacións chamarache para confirmar o que necesitas e adaptar o servizo segundo corresponda.
Se viaxas coa túa cadeira de rodas no maleteiro, e non necesitas axuda para embarcar.
Lembra que:
- A túa cadeira de rodas debe cumprir as condicións de acceso ao maleteiro: dimensións e peso. Consulta máis información.
- Debes poder acceder polos teus propios medios ao teu asento situado na parte dianteira do autobús.
- Para poder confirmar o servizo, déixanos un número de teléfono válido. O noso equipo de operacións chamarache para confirmar o que necesitas e adaptar o servizo segundo corresponda.
Se viaxas coa túa cadeira de rodas no maleteiro e necesitas axuda para embarcar.
Lembra que:
- A túa cadeira de rodas debe cumprir as condicións de acceso ao maleteiro: dimensións e peso. Consulta máis información.
- Debes poder acceder coa axuda do teu acompañante ao teu asento situado na parte dianteira do autobús.
- O teu acompañante viaxará cun desconto do 100 %, na praza máis próxima á túa (en función da ocupación do servizo).
- Para poder confirmar o servizo, déixanos un número de teléfono válido. O noso equipo de operacións chamarache para confirmar o que necesitas e adaptar o servizo segundo corresponda.
O proceso de venda nestas canles é similar ao da web, pero atendido presencialmente por un dos nosos axentes.
En primeiro lugar, preguntaranche pola orixe-destino e a data de viaxe que prefires.
A continuación, ofreceranche os servizos designados preferentemente como PMRCR e, se fosen do teu agrado, concretarán contigo o resto de aspectos da reserva.
Se estes servizos non responden ás túas necesidades, o axente de venda contactará co noso persoal operativo para facilitarche o servizo solicitado ou ofrecerche unha alternativa. Neste caso, canto maior sexa a antelación da data de reserva respecto da data de viaxe, máis posibilidades de viaxe poderemos ofrecerche.
En función do tipo de solicitude recibida, pode que sexa necesario interromper a venda e retomala noutro momento. Seremos nós os que nos poremos en contacto contigo para continuar coa reserva en función das novas opcións dispoñibles.
Unha vez acordada a data/hora de viaxe, o noso persoal de atención preguntarache:
1. Se vas levar a túa cadeira de rodas no espazo PMRCR ou no maleteiro. Deste xeito, adecuaremos o vehículo segundo o espazo que necesites, e reservarémosche a butaca ou o espazo que máis che conveña.
Neste caso é moi importante que coñezas as condicións de acceso da túa cadeira de rodas aos nosos vehículos.
Se a túa cadeira non cumpre algunha das condicións para viaxar a bordo, debe viaxar no maleteiro.
2. Se vas querer transferirte a unha butaca convencional. Así poderemos reservarche, sen custo adicional, a butaca máis próxima ao espazo PMRCR.
Por limitacións técnicas dos vehículos, este asento atópase ao outro lado do corredor, na posición máis próxima ao espazo PMRCR.
Atención:
- Por razóns de seguridade, tanto do viaxeiro como do persoal de Alsa, a transferencia débea realizar o viaxeiro polos seus propios medios ou con axuda do seu acompañante.
- A distancia ata a butaca e a diferenza de altura desde o corredor ao nivel onde se sitúan as butacas pode variar en función do modelo. Consulta máis información.
3. Se vas necesitar un acompañante que che axude a transferirte desde a cadeira de rodas, ou a embarcar se prefires deixala no maleteiro. No caso de que necesites axuda, desde Alsa ofrecemos un billete gratuíto para que poidas levar contigo a persoa que te asista neste proceso.
Ao teu acompañante asignaráselle a butaca contigua á de transferencia. Por razóns de seguridade, este acompañante deberá viaxar contigo, por se necesitas asistencia nas paradas intermedias ou por se xurdise algún imprevisto durante o servizo.
En calquera caso, é IMPRESCINDIBLE que nos facilites un número de teléfono válido para que poidamos confirmar contigo a reserva e as túas necesidades de viaxe. En caso contrario, a reserva non poderá confirmarse.
Tamén utilizaremos este teléfono para avisarte no caso de que ocorrese algún contratempo co servizo ou coa teu reserva.
Español
Català
Français
English
Italiano
Português
Euskara
Deutsch

