Autobuses con parada ou destino Gerona/Girona
Buscador
Estacións
Plaça Espanya, s/n, 17002 Xirona, España
A estación está situada ao lado da estación de ferrocarril de Xirona, ofrecendo servizos de alta velocidade (AVE, AVANT) a Barcelona, Madrid e Francia. Dispón de conexións cos trens de media distancia (liña R11) e a liña RG1 de Rodalies que conectan Figueres e Barcelona. Varias liñas de autobús urbanos (L2, L5, L11, entre outras) teñen unha parada no exterior, comunicando con toda a cidade. No que respecta aos autobuses interurbanos, Alsa explota liñas cara ao aeroporto de Xirona-Costa Brava e cara a outras cidades españolas. Outras compañías de autobús rexionais aseguran a conexión cos principais concellos da Costa Brava e do interior da provincia.
Preguntas frecuentes
Para viaxar necesitas presentar o billete (dixital ou impreso) e o documento de identidade que utilizaches para identificarte como viaxeiro na compra. Se aplicaches algún desconto na compra, deberás presentar a documentación acreditativa correspondente.
Podes transportar unha maleta ou mochila gratis de ata 20 kg. Se necesitas engadir unha equipaxe extra, podes engadir ata 25 kg nun só vulto, desde 5€ por traxecto.
Adicionalmente, no interior do autobús, podes transportar gratis un accesorio ou bolso pequeno de man, que debe caber nas bandexas situadas enriba dos asentos.
Si, pódense levar bicicletas no autobús. Este servizo ten un suplemento de 10€. As bicicletas deberán ir embaladas nunha bolsa preparada para o seu transporte. Recomendamos que a roda dianteira das bicicletas se embale desmontada nesa bolsa. Non se aceptarán embalaxes con caixas, só bolsas de transporte.
Dispoñemos de fundas para a bici por só 15€; pregunta no portelo do teu punto de venda máis próximo. Lembra presentar-te cunha antelación mínima de 15 minutos antes da saída. Consulta todos os detalles.
Si, as mascotas poden viaxar no autobús, nos autobuses Comfort e Supra, pero non poden viaxar nos autobuses de dobre piso.
O animal debe viaxar no seu propio transportín na bodega do autobús. Consulta máis detalles sobre as condicións.
Sí, hai autobuses que ofrecen prazas adaptadas para persoas con mobilidade reducida en cadeira de rodas (PMRSR).
É necesario reservar estas prazas cunha antelación de máis de 36h para asegurar a súa dispoñibilidade. Consulta todos os detalles.
En liña. A través da páxina web oficial de Alsa (www.alsa.es) o da súa aplicación móbil.
Naquelas estacións de autobús onde Alsa teña portelo e/ou máquina autovenda de billetes.
En Alsa ofrecémosche diversas opcións de pago que poden variar dependendo do importe e do servizo. Con carácter xeral, poderás pagar sempre con tarxeta de crédito/débito e co teu saldo Alsa Plus en todas as nosas canles de venda (web, app, portelos e máquinas autovenda).
Tamén, adicionalmente, poderás pagar con efectivo nos nosos portelos e na maioría das nosas máquinas autovenda.
Nas nosas canles online admitimos, en moitas ocasións, pagos con Apple Pay, PayPal e Bizum.
Xeralmente, podes comprar o teu billete con ata 6 meses de antelación. Para rutas con moita demanda (vacacións, pontes), é recomendable mercalo coa maior antelación posible para asegurar a túa praza e, ademais, beneficiarte de mellores prezos.
Non é necesario imprimir o teu billete. Alsa permíteche viaxar presentando o billete en formato dixital no teu dispositivo móbil (teléfono ou tablet).
A posibilidade de cambiar ou anular un billete, así como as condicións e posibles cargos, dependen da tarifa que teñas adquirido.
Podes xestionar cambios e anulacións a través da web de Alsa, la aplicación móbil, en portelos ou chamando ao servizo de atención ao cliente.
Se tes un problema co teu billete (por exemplo, non o recibes, hai un erro nos datos, etc.), recomendámosche:
- Revisar a túa bandexa de spam/correo non desexado.
- Acceder ao apartado Xestiona o teu billete na web de Alsa.
- Contactar co servizo de atención ao cliente de Alsa.
Si, se chegas tarde ao autobús e este xa saíu perdes o dereito a viaxar con ese billete e non terás dereito a reembolso. É fundamental estar na estación ou parada coa antelación suficiente.
Se non vas chegar, cambia ou anula o teu billete. Moitos dos billetes de Alsa pódense cambiar ou anular hasta 2 horas antes da saída. Se es Alsa Plus, tes mellores condicións de cambio e anulación.
Recoméndase estar na estación ou parada de autobús con 15 minutos de antelación á hora de saída. Para rutas internacionais ou en períodos de alta afluencia, é aconsellable chegar con 30 minutos.
Lamentamos que o noso servizo non cumprise coas túas expectativas e entendemos o molesto que pode ser cando os horarios non se cumpren como estaba previsto.
Aínda que nos esforzamos ao máximo por manter os nosos horarios, en ocasións factores externos como o tráfico ou o número de paradas poden influír nos tempos de tránsito e chegada.
Se o atraso ocasionado é de tempo elevado ou por un motivo en que Alsa teña responsabilidade, comunícanolo a través dos nosos canles de contacto e porémonos en contacto contigo.
A suspensión ou cancelación da túa viaxe non é algo que adoite suceder pero é certo que pode haber situacións puntuais e excepcionais en que ocorra.
Se o teu autobús se cancela, é posible que desde Alsa nos comunicaramos contigo para informar diso e de como proceder. Se non é así e a túa viaxe se cancelou, por favor ponte en contacto con nós a través del Servizo de Atención ao Cliente para axudarche inmediatamente.
Si, contamos cun programa de fidelización chamado Alsa Plus . Ao unirte, podes:
- Acumular puntos por cada billete que compras.
- Canxear eses puntos por descontos en futuros billetes ou por billetes gratis.
- Acceder a ofertas e promocións exclusivas.
- Cambios e anulacións de billetes, gratis.
Debes contactar con nós o antes posible a través del formulario de obxectos perdidos indicando todos os detalles do teu obxecto e onde o perdiches. Faremos o posible por atopalo e comunicarémonos contigo con toda a información que teñamos para que poidas recuperalo!
Podes contactar con Alsa a través dos nosos formularios de contacto . Responderémosche a todas as dúbidas e resolveremos as incidencias que poidan xurdirche.
Español
Català
Français
English
Italiano
Português
Euskara
Deutsch
