Para traxectos nacionais, Alsa conta cun servizo de paquetería que che permite enviar equipaxe sen pasaxeiro entre diferentes estacións. Solicítao nas estacións facilitando nome, apelidos e teléfono de contacto do emisor e da persoa encargada de recollelo. Na estación de destino, o paquete quedará a cargo do equipo de facturación, que estará pendente da chegada do envío.

Condicións

  • A equipaxe que se poida enviar dependerá do espazo dispoñible na bodega do autobús no momento da contratación do servizo.
  • Alsa non se responsabilizará do envío de produtos perecedoiros e non se permitirá o traslado de animais se o dono non viaxa no servizo.
  • O prezo do envío dependerá da estación de orixe e de destino.
  • En caso de perda da equipaxe a cargo do equipo de facturación, indemnizarase o usuario consoante os kg do obxecto extraviado.
  • Servizo non dispoñible para traxectos internacionais.

Lembra que as condicións do servizo de facturación e paquetería dependen de cada estación e que non todas contan con este sistema. Para obter información sobre o servizo de facturación de Alsa deberás chamar ao noso teléfono de atención ao cliente 902 42 22 42, onde che poderán facilitar o enderezo do Punto de Facturación ou acudir a un Punto de Venda.

Se non atopas o que buscas, póñase en contacto connosco (en castelán)