Para coñecer se para o servizo desexado quedan prazas dispoñibles:

En www.alsa.es/gl

  1. Inicia o proceso de compra.
  2. Na páxina de resultados, só poderás seleccionar os servizos con prazas dispoñibles. Se o servizo desexado xa está completo, aparecerá a mensaxe «Non hai prazas dispoñibles» e non poderá seleccionarse.
  3. Unha vez seleccionado o horario desexado, preme en «CONTINUAR» e pasarás a «Completa o teu billete»
  4. A continuación, ao chegar a «Completa o teu billete», preme en «Cambiar asentos».
  5. Despregarase un plano do autobús cos asentos numerados. Os asentos en verde son as prazas que quedan libres no autobús.

 

Na App

  1. Inicia o proceso de compra
  2. Na páxina de resultados, só poderás seleccionar os servizos con prazas dispoñibles. Se o servizo non ten prazas dispoñibles aparecerá a mensaxe de «COMPLETO» e non poderá seleccionarse.
  3. Unha vez seleccionado o horario desexado, preme en «CONTINUAR» e chegarás a «Servizos adicionais».
  4. Na opción «Asentos», preme en «MODIFICAR» e despregarase un plano do autobús cos asentos numerados. Os asentos en cor verde son as prazas que aínda están libres no autobús.

Por teléfono, en puntos de venda e en máquinas autovenda

Na compra de billetes a través do 902 422 242 ou en puntos de venda, o persoal de venda informarao en caso de que existan prazas dispoñibles para o servizo indicado.

En máquinas autovenda, no caso de non haber prazas dispoñibles, o sistema non lle deixará seleccionar o servizo desexado no cal se indicará que non hai prazas dispoñibles.

Se non atopas o que buscas, póñase en contacto connosco (en castelán)