Accessibilitat i necessitats especials
Cercador
Des d'Alsa treballem per garantir l'accés al nostre servei de transport a totes les persones, independentment de la seva edat i/o capacitat de moviment. El nostre objectiu és que puguin gaudir els nostres serveis en les mateixes condicions de seguretat i confort, i amb la major autonomia possible.
Per a qualsevol dubte o suggeriment sobre els nostres serveis adaptats per a viatgers amb discapacitat, contacta amb nosaltres a través del nostre telèfon d'atenció al viatger i incidències 91 020 7007.
Aquesta cadena inclou tots els espais i serveis necessaris per a la prestació del servei de transport. Alsa defineix la seva cadena d'accessibilitat incloent-hi els següents espais i serveis:
Espais:
- Els vehicles de la flota assignats a serveis urbans o interurbans.
Serveis:
- Informació dels serveis prestats per la companyia, per qualsevol dels seus canals habilitats per a això.
- Adquisició dels bitllets, en funció dels canals definits per Alsa per a cada línia de transport.
- Prestació del servei de transport.
- Atenció al client (suggeriments, queixes, reclamacions).
Aquesta cadena d'accessibilitat no inclou estacions de passatgers, terminals, baixadors i altres zones, com ara dàrsenes o parades en les quals s'efectua la pujada i baixada de viatgers.
Per tal de millorar el servei prestat als viatgers amb necessitats especials, Alsa ofereix en determinats casos un servei propi d'assistència d'embarcament/desembarcament i d'acompanyament en determinades estacions i serveis.