Els nostres compromisos
A ALSA, sempre treballem amb l’objectiu de millorar dia a dia els nostres serveis i aconseguir la vostra màxima satisfacció cada cop que decidiu viatjar amb nosaltres.
Per això, avui tenim el plaer de presentar-vos la nostra Carta de Serveis. Hi trobareu tots els compromisos que volem assumir per oferir-vos un servei de qualitat, així com el que podeu esperar de nosaltres en cada viatge:
- Viatjareu segurs amb nosaltres
- Els nostres serveis seran puntuals i fiables.
- Trobareu amb facilitat tota la informació dels nostres serveis.
- Rebreu un tracte amable i professional.
- Gaudireu de totes les facilitats a l’hora d’organitzar el vostre viatge.
- Estarem sempre al vostre costat.
- Continuarem invertint en la nostra flota, persones i serveis.
- Estarem compromesos amb la Comunitat.
Gaudiu del vostre viatge amb ALSA
Perquè la vostra seguretat és la nostra màxima prioritat.
Operem sota els procediments de seguretat més estrictes, no només aplicant plans rigorosos de manteniment a la nostra flota, sinó posant una atenció constant a la selecció i formació del nostre personal.
La nostra flota compleix totes les exigències legals i reglamentàries en matèria de seguretat, i disposa d’informació a bord sobre el mode d’actuació en cas d’accident, així com dels equips necessaris per a aquests casos: extintors, martells trencavidres, finestres de socors i senyalització d’obertura de portes.
Perquè assumim el compromís d’oferir un servei de qualitat.
Realitzem una programació minuciosa dels nostres serveis per tal de garantir, en situacions normals d’explotació, el compliment dels horaris de sortida i arribada.
Per aconseguir una major fiabilitat de les nostres operacions, la majoria de la nostra flota disposa de la tecnologia necessària per al seguiment dels vehicles, monitoratge del progrés i ubicació.
El bitllet sempre garanteix una plaça per viatjar en el servei que s’hi especifica. Si, per qualsevol causa, es cancel•lés el servei, teniu dret a la devolució del preu del bitllet o a viatjar en una altra expedició.
Perquè posem a la vostra disposició una gran varietat canals d’informació i de venda.
Volem proporcionar-vos informació completa sobre els nostres serveis i facilitar-vos la compra dels vostres bitllets i, per això, trobareu tot el que cerqueu en els canals següents:
- Àmplia xarxa d’Oficines de Venda.
- Pàgina web: www.alsa.es
- Servei telefònic d’Informació i Venda: 902 42 22 42.
- Aplicacions en dispositius mòbils (tauletes i telèfons intel•ligents).
- Màquines autovenda.
- Xarxa de caixers de La Caixa.
- Agències de Viatge.
- Venda a bord de l’autobús.
Sempre us oferim el bitllet més adequat a les vostres necessitats, tant per preu com per comoditat, a través dels nostres bitllets combinats.
Addicionalment, posem a la vostra disposició la flota d’autobusos de gran Qualitat (Premium, Supra, Eurobus) en diversos dels itineraris interurbans i us convidem a participar en el nostre programa de fidelització ALSAPLUS+ perquè us pugueu beneficiar de múltiples avantatges.
Perquè el nostre personal rep formació específica en atenció al client.
Us tractem amb amabilitat i respecte, intentem solucionar-vos tots els dubtes d’immediat o, si escau, us indiquem on poden atendre correctament les vostres peticions.
Ens assegurem que el nostre personal compleix estrictament els nostres estàndards de qualitat en matèria d’atenció al client i rep formació específica en tractament de viatgers amb discapacitat o mobilitat reduïda (PMR).
Perquè volem que realitzeu el viatge d’una manera agradable i senzilla.
Us facilitem el transport del vostre equipatge voluminós, bicicletes i mascotes, en condicions determinades.
Us facilitem la compra dels bitllets amb una antelació de fins a sis mesos.
Us facilitem el canvi o cancel•lació del bitllet a través del mateix canal utilitzat en la compra (incloent-hi la nostra pàgina web i servei telefònic).
Us facilitem l’emissió d’una factura digital dels vostres bitllets si ho sol•liciteu a través de la nostra pàgina web.
Perquè ens comprometem a contestar la totalitat de suggeriments, queixes i reclamacions.
En cas de retard o de qualsevol altra incidència en la realització del servei, teniu dret a ser-ne informats degudament i, sota petició, us facilitarem un justificant dels retards produïts.
En el supòsit que extravieu algun objecte durant el vostre viatge, ens comprometem a realitzar-ne una cerca àgil i activa i ens posarem en contacte amb vosaltres quan el trobem.
Tenim establertes una sèrie de compensacions als clients en cas que no es compleixin de terminats nivells de qualitat per causes imputables a la nostra empresa.
Perquè volem ser a l’avantguarda del sector.
La nostra flota d’autobusos és moderna i de qualitat. A més, contínuament apliquem plans de manteniment rigorosos per estar sempre a punt.
La nostra flota compleix estàndards de confort exigents adaptats a cada servei i protocols diaris de neteja interior i exterior que permeten oferir unes condicions òptimes per al vostre viatge amb nosaltres.
Les nostres persones estan degudament preparades per desenvolupar funcions d’atenció al client i seguirem formant-nos per estar a l’altura de les vostres expectatives. La seguretat també és una matèria primordial per a nosaltres i la formació en aquesta àrea és contínua.
Perquè seguirem contribuint a la millora de les condicions socials, mediambientals i econòmiques.
En consonància amb els nostres valors corporatius, mantenim acords amb nombroses fundacions, ONG, universitats i altres institucions docents, acadèmiques i de recerca, a més de col•laborar amb diverses Administracions Públiques per fomentar la intermodalitat en el transport de viatgers.
Disposem de protocols d’actuació per atendre de forma adequada persones amb mobilitat reduïda (PMR). Si us poseu en contacte amb nosaltres per comunicar-nos les vostres circumstàncies personals, ens comprometem a informar-vos de les alternatives que us podem oferir.
Som respectuosos amb el medi ambient, contribuïm a reduir les emissions de gasos d’efecte hivernacle (GEH) mitjançant la promoció del transport públic i la incorporació de la flota més eficient del mercat, utilització d’energies netes i la implantació de programes de reducció de consum.