o

Camp requerit.
Veure contrasenya
Camp requerit.
He oblidat la meva contrasenya
No ets client Alsa Plus? Registra’t

T’hem enviat un correu electrònic...

Revisa la teva safata d’entrada, valida el teu correu electrònic per completar el registre Alsa Plus.

Si no trobes el correu, revisa la safata de correu no desitjat o de correu brossa.

Ens sap greu, s’ha produït un error en comprovar la teva invitació

Sol·licita al teu amic que et generi una nova invitació.
Si ho prefereixes, pots continuar amb el procés d’alta a Alsa Plus, però PERDRÀS els avantatges d’entrar-hi amb invitació.

Salta al contingut principal
  • Català
    • Español Español
    • Français Français
    • Galego Galego
    • English English
    • Italiano Italiano
    • Português Português
    • Euskara Euskara
    • Deutsch Deutsch
    Català

  • Atenció al client
  • Alsa Empreses
  • Alsa Empreses
  • Inicia sessió

    Accés

    Accés

Logo Alsa, ir a inicio

    Necessitat de viatjar acompanyat, amb assistència o persona de suport

    Necessitat de viatjar acompanyat

    Per raons de seguretat, has de viatjar obligatòriament amb un acompanyant major de 16 anys si necessites ajuda per:

    • Comunicar-te o comprendre indicacions del personal que afectin la seguretat.
    • Menjar, beure o anar al lavabo durant el viatge.
    • Transferir-te des d'una cadira de rodes/escúter a una butaca.
    • Pujar per les escales.

    En qualsevol cas, l'acompanyant haurà de tenir el bitllet corresponent i romandre durant tot el trajecte amb el viatger al qual assisteix.

    Viatge amb suport

    Si tens una discapacitat intel·lectual o del desenvolupament, amb un grau de minusvalidesa igual o superior al 33%, podràs viatjar amb la teva persona de suport al mateix autobús amb alguns beneficis.

    La teva persona de suport podrà viatjar gratis amb tu i tu gaudiràs d’un 15 per cent de descompte en el teu bitllet.

    Aquest descompte val per a tots els recorreguts que Alsa fa entre diferents províncies i per a alguns serveis regionals a Espanya.

    Per exemple, quan un bitllet costa 20 euros, tu només pagaràs 17 euros i el teu acompanyant viatjarà de franc.

    Consulta la manera de sol·licitar aquest descompte.

    Gossos d'assistència

    Els gossos d'assistència, inclosos els gossos de suport a persones amb trastorns diabètics i/o epilèptics, poden viatjar a l'interior de l'autobús sense cap cost i sense necessitat de reserva prèvia, amb les condicions següents:

    • S'han d'asseure a terra, als peus del passatger.
    • És obligatori que el gos porti la corretja i tota la seva documentació, especialment la que l'acredita com a animal d’assistència, atès que aquesta pot ser requerida pel personal d'Alsa en el moment de l'embarcament.
    • L’acreditació que aquests han de portar és un carnet expedit per la Conselleria competent i un distintiu d’identificació oficial que el gos ha de dur en un lloc visible.
    Serveis d'assistència

    Alsa ofereix, en determinades rutes, serveis de suport destinats a passatgers amb mobilitat reduïda, d'edat avançada i amb discapacitat. Aquests serveis es podran seleccionar durant el procés de compra en aquells trajectes en què estigui disponible.

    Servei d'assistència en embarcament i desembarcament

    Es tracta d'un servei sense cost addicional que INCLOU assistència per:

    • Embarcar i desembarcar.
    • Localitzar la plaça assignada.
    • Col·locar l'equipatge en origen, destí i parades de descans.

    El servei NO INCLOU:

    • Préstec d’elements d'ajuda a la mobilitat ni assistència durant les parades intermèdies.
    • Acompanyament ni a l'estació ni a bord.
    • Assistència per menjar, beure o anar al lavabo. En cas necessari, el viatger ha d'anar acompanyat.
    • Ajuda per fer la transferència. En cas que siguis usuari de cadira de rodes i vulguis viatjar en una butaca de l'autobús hauràs de poder fer la transferència de manera autònoma o bé portar un acompanyant que t'ajudi a fer-ho. Consulta tota la informació.

    Aquest servei està disponible en tots els trajectes de les rutes amb origen o destí a les estacions indicades:

    • Madrid - Granada. A les estacions de Madrid i Granada.
    • Almeria – Múrcia. A les estacions d’Almeria i Múrcia.
    • Granada – Aeroport de Granada. A l’estació de Granada.

    Si vols fer ús d’aquest servei, si us plau, tingues en compte les condicions següents:

    • Cal presentar-se a la dàrsena 30 minuts abans de l'hora de sortida.
    • L'accés a aquests serveis requereix reserva prèvia, amb una antelació mínima de 24h, a través dels nostres punts de venda, a la nostra pàgina web, a l'app o al telèfon d'atenció al client 900 814 114.

    Consulta  més informació sobre com comprar aquest servei.

    Servei d'assistència en embarcament i desembarcament amb acompanyament a l'estació

    Es tracta d'un servei sense cost addicional que INCLOU assistència per:

    • Embarcar i desembarcar.
    • Localitzar la plaça assignada.
    • Col·locar l'equipatge en origen, destí i parades de descans.
    • Al recorregut per l'estació des del punt de trobada definit, ajudant a salvar les barreres d'accessibilitat.
    • Manejar, dins les possibilitats, l'equipatge del viatger en el recorregut per l'estació.

    El servei NO INCLOU:

    • Préstec d’elements d'ajuda a la mobilitat ni assistència durant les parades intermèdies.
    • Acompanyament a l'interior dels lavabos de l'estació ni a bord.
    • Assistència per menjar, beure o anar al lavabo. En cas necessari, el viatger ha d'anar acompanyat.
    • Ajuda per fer la transferència. En cas que siguis usuari de cadira de rodes i vulguis viatjar en una butaca de l'autobús hauràs de poder fer la transferència de manera autònoma o bé portar un acompanyant que t'ajudi a fer-ho. Consulta més informació.

    Aquest servei està disponible en el trajecte Múrcia-Almeria, a les estacions de Múrcia i Almeria, no a les parades intermèdies.

    Si vols fer ús d’aquest servei, si us plau, tingues en compte les condicions següents:

    • T'has de presentar en el punt de trobada 30 minuts abans de l'hora de sortida. Un agent d´Alsa contactarà amb tu per concretar el punt de trobada a l’estació.
    • L'accés a aquests serveis requereix reserva prèvia, amb una antelació mínima de 24h, a través dels nostres punts de venda, a la nostra pàgina web, a l'app o al telèfon d'atenció al client 900 814 114.

    Consulta més informació sobre com comprar aquest servei.

    Servei d’acompanyant a bord

    Es tracta d'un servei, amb cost addicional, que INCLOU assistència per:

    • Embarcar i desembarcar.
    • Localitzar la plaça assignada.
    • Col·locar l'equipatge en origen, destí i parades de descans.
    • Satisfer les teves necessitats a bord, durant tot el viatge.

    El servei NO INCLOU:

    • • La posada a disposició d'elements d'ajuda a la mobilitat ni assistència durant les parades intermèdies.
    • • Ajuda per fer la transferència. En cas que siguis usuari de cadira de rodes i vulguis viatjar en una butaca de l'autobús hauràs de poder fer la transferència de manera autònoma o bé portar un acompanyant que t'ajudi a fer-ho. Consulta més informació.

    Aquest servei està disponible al servei Madrid-Guadalajara.

    Si vols fer ús d’aquest servei, si us plau, tingues en compte les condicions següents:

    • • T'has de presentar a la dàrsena 15 minuts abans de l'hora de sortida.
    • • L'accés a aquests serveis requereix reserva prèvia, amb una antelació mínima de 48h, a través dels nostres punts de venda, a la nostra pàgina web, a l'app o al telèfon d'atenció al client 900 814 114.

    Consulta  més informació sobre com comprar aquest servei.

    • Home
    • Mobilitat accessible i inclusiva
    • Serveis nacionals i regionals
    • Places i serveis accessibles
    • Necessitat de viatjar acompanyat, amb assistència o persona de suport

    • Sobre Alsa
    • Gestio de bitllets
    • Ocupació i formació
    • Solucions publicitàries
    • Contacte

    Segueix-nos

    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • Youtube
    • Linkedin
    • Tiktok
    Logo Alsa
    • Avís legal
    • Política de privadesa
    • Política de cookies
    • Condicions de compra
    • Mapa web
    • Accessibilitat del web
    Tanca