Alsa ofereix en els seus trajectes interurbans, serveis de suport destinats a passatgers amb mobilitat reduïda, persones d'edat avançada, dones embarassades i persones amb discapacitat. Consulti disponibilitat en cada trajecte i vehicle concrets.
Servei d'assistència d'embarcament i desembarcament
El passatger haurà de tenir en compte les condicions següents:
- S'ha de presentar a la dàrsena 15 minuts abans de l'hora de sortida.
- Inclou ajuda per a embarcar i desembarcar, per a localitzar la plaça i amb l'equipatge en origen, destinació i parades intermèdies.
- El servei no inclou elements d'ajuda a la mobilitat ni assistència durant les parades intermèdies. No facilita acompanyament a bord, per a menjar, beure i anar al lavabo. En cas necessari, el viatger ha d'anar acompanyat.
- Disponible en tots els serveis PREMIUM i en tots els trajectes de les rutes:
- Madrid - Granada
- Almería – Murcia
- Granada – Aeroport de Granada
- L'accés a aquests serveis requereix reserva prèvia a través dels nostres punts de venda, pàgina web o telèfon d'atenció i venda 91 020 7007.