o

Camp requerit.
Veure contrasenya
Camp requerit.
He oblidat la meva contrasenya
No ets client Alsa Plus? Registra’t

T’hem enviat un correu electrònic...

Revisa la teva safata d’entrada, valida el teu correu electrònic per completar el registre Alsa Plus.

Si no trobes el correu, revisa la safata de correu no desitjat o de correu brossa.

Ens sap greu, s’ha produït un error en comprovar la teva invitació

Sol·licita al teu amic que et generi una nova invitació.
Si ho prefereixes, pots continuar amb el procés d’alta a Alsa Plus, però PERDRÀS els avantatges d’entrar-hi amb invitació.

Salta al contingut principal
  • Català
    • Español Español
    • Français Français
    • Galego Galego
    • English English
    • Italiano Italiano
    • Português Português
    • Euskara Euskara
    • Deutsch Deutsch
    Català

  • Atenció al client
  • Alsa Empreses
  • Alsa Empreses
  • Inicia sessió

    Accés

    Accés

Logo Alsa, ir a inicio

    Compra de serveis d'assistència

    Els serveis d'assistència es poden adquirir per la web, per l'app i en els punts de venda d'Alsa i mitjançant l’atenció telefònica.

    Web

    En aquells serveis en els quals estigui disponible un servei d'assistència, podràs fer la reserva a la web a l'hora d'adquirir el bitllet.

    Per fer-ho, activa el botó que trobaràs a l'hora d'introduir les teves dades.

    Per finalitzar la reserva, has de deixar un telèfon i una adreça de correu de contacte i seleccionar la teva necessitat concreta. Si presentes més d'una necessitat, pots indicar-la en el camp d'observacions.

    Taquilla i Telèfon d'Atenció al Client

    El procés de venda en aquests canals és semblant al de la web, però és atès presencialment per un dels nostres agents.

    En aquells serveis en els quals estigui disponible el servei d'assistència, un dels nostres agents t’oferirà l'oportunitat de fer-ne la reserva, et preguntaran sobre les teves necessitats i et demanaran el telèfon i l’adreça de contacte.

    App

    En aquells serveis en què estigui disponible un servei d'assistència, un cop hagis seleccionat la data i l'origen/destí del viatge i emplenat les dades del passatger:

    • Selecciona "Mostrar Altres serveis addicionals".
    • Al menú desplegable, selecciona el servei d'assistència que et calgui. Si presentes més d'una necessitat, si et plau, emplena el camp d'observacions.

    • Home
    • Mobilitat accessible i inclusiva
    • Serveis nacionals i regionals
    • Reserva i compra
    • Compra de serveis d'assistència

    • Sobre Alsa
    • Gestio de bitllets
    • Ocupació i formació
    • Solucions publicitàries
    • Contacte

    Segueix-nos

    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
    • Youtube
    • Linkedin
    • Tiktok
    Logo Alsa
    • Avís legal
    • Política de privadesa
    • Política de cookies
    • Condicions de compra
    • Mapa web
    • Accessibilitat del web
    Tanca