Alsa ofereix en els seus trajectes interurbans, serveis de suport destinats a passatgers amb mobilitat reduïda, persones d'edat avançada, dones embarassades i persones amb discapacitat. Consulti disponibilitat en cada trajecte i vehicle concrets.

Servei d'assistència d'embarcament i desembarcament

El passatger haurà de tenir en compte les condicions següents:

  • S'ha de presentar a la dàrsena 15 minuts abans de l'hora de sortida.
  • Inclou ajuda per a embarcar i desembarcar, per a localitzar la plaça i amb l'equipatge en origen, destinació i parades intermèdies.
  • El servei no inclou elements d'ajuda a la mobilitat ni assistència durant les parades intermèdies. No facilita acompanyament a bord, per a menjar, beure i anar al lavabo. En cas necessari, el viatger ha d'anar acompanyat.
  • Disponible en tots els serveis PREMIUM i en tots els trajectes de les rutes:
    • Madrid - Granada
    • Almería – Murcia
    • Granada – Aeroport de Granada
  • L'accés a aquests serveis requereix reserva prèvia a través dels nostres punts de venda, pàgina web o telèfon d'atenció i venda 91 020 7007.