L'equipatge màxim que es pot transportar vindrà fixat pels límits del mitjà més restrictiu; per tant, els límits de transport d'equipatge els estableix la companyia aèria. A l'hora de transportar el teu equipatge, hauràs de tenir en compte:
- Límit d'equipatge Alsa: dues maletes amb un pes total de 20 kg per trajecte, ampliable a 25 kg, amb cost addicional.
- Límit d'equipatge permès a la companyia aèria.
Has de tenir en compte que en els trajectes en autobús no és possible facturar l'equipatge, que viatjarà a la bodega del vehicle. El trajecte finalitzarà a la zona de dàrsenes de l'Aeroport Madrid-Barajas T4, nivell 0. Retira el teu equipatge de l'autobús i puja a la planta 2, on hi trobaràs els taulells de facturació.
Si viatges des d'una destinació internacional, podràs facturar les maletes a l'aeroport d'origen. Un cop a Madrid, recull el teu equipatge de la cinta i, després de creuar el control, acudeix al nivell 0, on podràs agafar l'autobús.
 Español
            					    Español
            					 Français
            					    Français
            					 Galego
            					    Galego
            					 English
            					    English
            					 Italiano
            					    Italiano
            					 Português
            					    Português
            					 Euskara
            					    Euskara
            					 Deutsch
            					    Deutsch
            					



 
                		     
                		     
                		     
                		     
                		    