Segundo a canle de compra deberás facilitar os seguintes datos ao comprar o teu billete:

Puntos de venda

  • Se es cliente Alsa Plus e desexas pagar con puntos ou beneficiáreste dalgún desconto ou tarifa para clientes, deberás facilitar o teu documento de identidade.
  • Documento de identidade e documentación acreditativa se es beneficiario dalgún desconto nominativo (Familia Numerosa, Militar, Persoas con Discapacidade…).
  • Tarxeta de débito ou crédito (en caso de pagamento con tarxeta).

Máquinas autovenda

  • Se es cliente Alsa Plus e desexas pagar con puntos ou beneficiáreste dalgún desconto ou tarifa para clientes, deberás facilitar o teu documento de identidade.
  • Tarxeta de crédito débito (en caso de pagamento con tarxeta).

Na web e na App

Se es Alsa Plus, deberás facilitar o contrasinal e documento de identidade asociados á túa conta antes de iniciar a compra.

  • Nome e apelidos de cada viaxeiro.
  • Documento de identidade.
  • Correo electrónico.
  • Número de teléfono móbil se desexas recibir unha SMS co localizador e cos datos da viaxe.
  • Segundo o método de pagamento
  1. Número de tarxeta de débito ou crédito e código CVV.
  2. PayPal: correo electrónico asociado á túa conta.
  3. Pagamento con factura móbil: número de teléfono asociado á factura.

Teléfono 902 422 242

  • Nome e apelidos dos viaxeiros.
  • Documento de identidade.
  • Se es cliente Alsa Plus, deberás identificarte co teu documento de identidade.
  • Segundo método de pagamento
  1. Número de tarxeta financeira e código CVV.
  2. PayPal: correo electrónico asociado á túa conta.

Se non atopas o que buscas, póñase en contacto connosco (en castelán)