INFORMACIÓN IMPORTANTE: DESACONSÉLLASE VIAXAR SALVO POR RAZÓNS INAPRAZABLES

O Real decreto 463/2020, do 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19, determina no seu artigo 7, relativo á limitación da liberdade de circulación das persoas, que durante a vixencia do estado de alarma as persoas unicamente poderán circular polas vías de uso público para determinadas actividades taxadas. Neste sentido, e salvo que o billete se adquira para realizar calquera desas actividades:

DESACONSÉLLASE VIAXAR SALVO POLAS DEVANDITAS RAZÓNS INAPRAZABLES. En todo caso, en calquera desprazamento deberán respectarse as recomendacións e obrigas ditadas polas autoridades sanitarias.

Servizos dispoñibles: Podes consultalos a través do buscador.

  • Servizos suspendidos desde o 14 de marzo ata polo menos o 11 de abril:
    • Servizos urbanos de Palencia (PALBUS).
    • Transporte escolar público e privado en todo o país.
  • Servizos alterados desde o luns 16 ata polo menos o 11 de abril:
    • Realizarase o 25 % dos servizos urbanos en León (ALESA).
    • Realizaranse o 25 % dos servizos metropolitanos do Alfoz de León.
    • Realizaranse o 25 % dos servizos interurbanos de CALECAR en Castela e León.
  • A partir do xoves 26 de marzo o servizo de transporte urbano de Bilbao ( Bilbobus) redúcese ao 50% nas seguintes franxas horarias: 9:00 - 12:00 e de 15:30 a 20:00.  A redución non afecta as  liñas que cobren os centros hospitalarios de Basurto e Santa María, cuxo servizo se mantén ao 100% en todo momento. Pode consultar os horarios aquí.
  • En canto ao resto de servizos, ALSA actuará, en todo momento, de acordo co establecido no RD 463/2020 e demais normativa que se dite desde as Comunidades Autónomas e municipios competentes.
  • Suspendidos os servizos internacionais. Por mor das restricións de mobilidade que se estableceron en Europa, e sendo consecuentes coas medidas sanitarias e recomendacións das autoridades, vémonos obrigados a suspender todas as viaxes internacionais do 18 de marzo ao 15 de abril.
  • Os rápidos cambios na situación e as actuacións das distintas administracións están a producir actualizacións constantes nos nosos servizos, horarios e rede de portelos. Suxerímosche que consultes, con anterioridade, a túa viaxe en www.alsa.es/gl para confirmares os servizos dispoñibles que mellor se adapten ás túas necesidades.
  • Todos os viaxeiros que se vexan afectados por servizos que queden suspensos ou se modifiquen terán dereito á devolución do 100 % do importe pago.
  • Se o teu servizo se ve modificado, recomendámosche que o cambies ou anules en Trocos e anulacións, sen custo, na web.

XESTIÓN DE CAMBIOS E ANULACIÓNS PARA VIAXES ATA O 16 DE ABRIL

⚠️ ALSA desaconsella viaxar salvo por razóns inaprazables ou de extrema necesidade.

En ALSA, unímonos ao chamamento das autoridades e apelamos á responsabilidade nos desprazamentos unha vez declarado o Estado de Alarma. Desexamos que os nosos clientes non se vexan prexudicados por esta situación de excepcionalidade e, por iso, habilitamos a devolución do 100 % do importe dos billetes con data de viaxe ata o 16 de abril de 2020. Todas aquelas persoas que decidan non viaxar durante este período poderán solicitar o reembolso do importe íntegro do seu billete.

Se precisas facer un cambio ou unha anulación deberás realizala con, polo menos, 2 h de antelación á saída do bus. Para os billetes comprados en:

Web e App

  • Xestiona os cambios ou as anulacións de todos os billetes, agás aqueles con tarifa grupo, en Trocos e anulacións
  • Xestiona os cambios ou as anulacións de billetes con tarifa grupo chamando ao (+34) 919 914 030. O noso servizo de atención ao cliente está a ter un alto volume de consultas, polo que che pregamos paciencia; se a túa consulta non é urxente escríbenos a alsa@alsa.es e responderémosche o antes posible.

Punto de Venda ou Máquinas de Autovenda

  • Pagos con tarxeta financeira
    • Xestiona os cambios ou as anulacións de billetes con tarifa grupo chamando ao (+34) 919 914 030. O noso servizo de atención ao cliente está a ter un alto volume de consultas, polo que che pregamos paciencia. Se a túa consulta non é urxente, escríbenos a alsa@alsa.es e responderémosche o antes posible.
  • Pagos en efectivo
    • Se precisas cambiar o teu billete, podes chamar ao (+34) 919 914 030 ou agardar a que os puntos de venda volvan estar operativos.
    • Se precisas anular o teu billete, poderás solicitalo unha vez que os puntos de venda volvan estar operativos.

Todas aquelas persoas que comprasen un billete nun Punto de Venda ou en Máquinas Autovenda, e que decidan non viaxar durante este período, poderán solicitar o reembolso do importe íntegro do seu billete con carácter retroactivo.

XESTIÓN DE CAMBIOS E ANULACIÓNS PARA VIAXES A PARTIR DO 16 DE ABRIL

Se precisas facer un cambio ou unha anulación, deberás realizala con, polo menos, 2 h de antelación á saída do bus. Para os billetes comprados en:

Web e App

Punto de Venda ou Máquinas de Autovenda

  • Pagos con tarxeta financeira
  • Xestiona os cambios ou as anulacións de billetes con tarifa grupo chamando ao (+34) 919 914 030. O noso servizo de atención ao cliente está a ter un alto volume de consultas, polo que che pregamos paciencia. Se a túa consulta non é urxente, escríbenos a alsa@alsa.es e responderémosche o antes posible.
  • Pagos en efectivo
    • Se precisas cambiar o teu billete, podes chamar ao (+34) 919 914 030 ou agardar a que os puntos de venda volvan estar operativos.
    • Se precisas anular o teu billete, poderás solicitalo unha vez que os puntos de venda volvan estar operativos.

XESTIÓN DE CAMBIOS E ANULACIÓNS PARA VIAXES PASADAS

Naqueles casos nos cales a túa data de viaxe xa pasase, e por mor do estado de alarma non puideses viaxar, escríbenos a través do correo electrónico alsa@alsa.es e explícanos o teu caso.

Alén diso, en ALSA melloramos, para todos os billetes, con independencia da data de viaxe, as condicións xerais de cambio e anulación da seguinte forma:

  • Cambios para billetes que si permiten cambio e anulación
    • Eliminamos os custos por cambio e anulación entre 48 horas e 2 horas de antelación á saída.
    • Cambiamos as condicións dos billetes que non permitían cambios nin anulacións, e fixemos posible que si se poidan cambiar. En concreto, cambiamos as condicións dos billetes comprados con tarifas mínimas e cambiamos as condicións das promocións de Tarifa Xove, Grupos e Bonos.
  • Bonos
    • Estendemos 60 días a data de validez de todos os bonos.

INFORMACIÓN DE PUNTOS DE VENDA

  • Ante as medidas sanitarias establecidas para combater o coronavirus e atendendo á consideración de servizos non críticos, estamos a pechar progresivamente os puntos de vendas, salas premium e áreas de servizo Exit.
  • Neste momento están pechados os puntos de venda de Guadalajara , Madrid Av. América, Madrid Pza. Elíptica, Toledo, Avilés, Gijón, Oviedo Estación, Oviedo Uría, Laredo, Santander, Almendralejo, Badajoz, Salamanca, Madrid-Barajas T4, Madrid Sur Internacional, Córdoba, Granada, Jaén, Sevilla Plaza de Armas, Úbeda, Almuñécar, Antequera, Málaga Aeropuerto, Málaga Estación, Málaga Muelle Heredia, Motril, Nerja, Torre del Mar, Almería, Lorca, Barcelona Nord, Berga, La Seu d'Urgell, Lérida, Vielha, Algeciras, Benidorm Estación, Denia, Valencia, Albacete, Madrid Estación Sur Andreo, Madrid Estación Sur Tury, Madrid Moncloa, Torrevieja, León, Aranda de Duero, Burgos, Soria, Palencia, Valladolid Estación, Coruña, Lugo, Ponferrada, Santiago de Compostela, Bilbao, San Sebastián, Logroño, Vitoria, Taquillas Movelia Alicante, Taquillas Movelia Castellón, Taquillas Movelia Elche, Taquillas Movelia Murcia, Taquillas Movelia Tarragona, Plasencia, Ribadeo, Tudela, Barcelona Sants, Pamplona.
  • Se precisas comprar un billete, pódelo facer nas máquinas de autoservizo, en www.alsa.es/gl/home e nas aplicacións móbiles.
  • Se precisas cambiar ou anular un billete comprado no portelo con tarxeta de crédito, pódelo facer chamando ao teléfono (+34) 919 914 030.
  • Se precisas cambiar un billete comprado no portelo con efectivo, pódelo facer chamando ao teléfono (+34) 919 914 030 ou agardar a que os portelos volvan estar operativos.
  • Se precisas anular un billete comprado no portelo con efectivo, pregámosche que agardes a que os portelos volvan estar abertos.
  • En canto ao resto de puntos de venda, ALSA seguirá a actuar de acordo coas resolucións que as autoridades competentes vaian ditando.