Per a trajectes nacionals, Alsa disposa d’un servei de paqueteria que et permet enviar equipatge sense passatger entre diferents estacions. Sol·licita’l a les estacions i facilita el nom, cognoms i telèfon de contacte de l'emissor i de la persona encarregada de recollir-lo. A l'estació de destinació, el paquet romandrà a càrrec de l'equip de facturació, el qual estarà pendent de l'arribada de l'enviament.

Condicions

  • L'equipatge que es pugui enviar dependrà de l'espai disponible a la bodega de l'autobús en el moment de la contractació del servei.
  • Alsa no es responsabilitzarà de la tramesa de productes peribles i no es permetrà el trasllat d'animals si l'amo no viatja en el servei.
  • El preu de l'enviament dependrà de l'estació d'origen i de destinació.
  • En cas de pèrdua de l'equipatge a càrrec de l'equip de facturació, es procedirà a indemnitzar l'usuari en funció dels kg de l'objecte extraviat.
  • Servei no disponible per a trajectes internacionals.

Recorda que les condicions del servei de facturació i paqueteria depenen de cada estació i que no totes disposen d’aquest sistema. Per obtenir informació sobre el servei de facturació d'Alsa caldrà que truquis al nostre telèfon d'atenció al client 902 42 22 42, on et podran facilitar l'adreça del Punt de Facturació o que acudeixis a un Punt de Venda.

Si no trobes el que busques, contacta amb nosaltres (en espanyol)