Camp requerit.
Camp requerit.
He oblidat la meva contrasenya
Facebook Connect
No ets client Alsa Plus? Registra’t

T’hem enviat un correu electrònic...

Revisa la teva safata d’entrada, valida el teu correu electrònic per completar el registre Alsa Plus.

Si no trobes el correu, revisa la safata de correu no desitjat o de correu brossa..

Ens sap greu, s’ha produït un error en comprovar la teva invitació

Sol·licita al teu amic que et generi una nova invitació.
Si ho prefereixes, pots continuar amb el procés d’alta a Alsa Plus, però PERDRÀS els avantatges d’entrar-hi amb invitació.

T’hem enviat un correu electrònic...

Revisa la teva safata d’entrada, valida el teu correu electrònic per completar el registre Alsa Plus.

Si no trobes el correu, revisa la safata de correu no desitjat o de correu brossa..

  • Català
    • Español
    • Deutsch
    • Français
    • Galego
    • English
    • Italiano
    • Portugues
    • Euskara
    Català

    Cambio de lenguaje

  • Atenció al client
  • Alsa Empreses
  • Alsa Plus: Inicia sessió

    Accés

    Alsa Plus: Inicia sessió
Logo Alsa, ir a inicio
Inicia sessió
Alsa Plus
    Logo Alsa, ir a inicio

    Accés

    Preguntes freqüents

    Volem resoldre algunes dubtes freqüents sobre el teu viatge a Alsa i la situació generada per la COVID-19.

    Esperem que et serveixi d'ajuda. Recorda que també estem encantats d'ajudar-te a través de les nostres xarxes socials Facebook i Twitter.

    Puc viatjar a causa de les restriccions de mobilitat?

    Abans de viatjar, et recomanem consultar les possibles restriccions o condicions sanitàries a la web de la comunitat autònoma a la que et dirigeixis.

    Si et vas a desplaçar des de o cap a una zona amb restriccions de mobilitat, és recomanable que portis un justificant de la feina, metge o d'un altre tipus que justifiqui el motiu de el viatge. Ha de facilitar la tasca de les autoritats en cas de control.

    Estan funcionant amb normalitat els vostres autobusos?

    A causa de la situació actual de la pandèmia i les restriccions de mobilitat adoptades per les comunitats autònomes, unida a la baixada de demanda de mobilitat, hem ajustat els nostres serveis.

    Et recomanem buscar el trajecte que vols fer a la nostra web per accedir a la informació totalment actualitzada dels nostres serveis disponibles .

    Quines mesures de seguretat i neteja heu pres davant de la COVID-19?

    Alsa s'acull a les recomanacions de les autoritats sobre la responsabilitat en els desplaçaments. Per això a Alsa hem reforçat els nostres protocols de seguretat i neteja enfront de la COVID-19 per oferir-te una Mobilitat Segura.

    Els nostres protocols han estat certificats per AENOR amb el segell enfront de l'COVID-19 per al transport de viatgers que avala l'efectivitat dels processos de protecció, neteja i desinfecció implantats.

    Consulta totes les mesures de neteja i seguretat aplicades aquí.

    He de portar mascareta? Quines mesures he de prendre per viatjar?

    D'acord amb la normativa vigent és obligatori l'ús de mascareta que cobreixi nas i boca durant tot el viatge per a tots els viatgers majors de 6 anys. A més et recomanem complir amb les següents normes:

    • Evita viatjar si tens símptomes de COVID-19.
    • Evita menjar i parlar a bord.
    • Compra el bitllet en línia i porta-ho al teu mòbil.
    • No canviïs de seient.
    • Acudeix a l'autobús amb la mínima antelació possible per evitar esperes a les estacions.
    • Actua amb empatia i respecte als altres, la teva seguretat és la de tots.
    Es desinfecten els autobusos?

    Els nostres protocols davant de la COVID-19 han estat certificats per AENOR i compleixen àmpliament els preceptes publicades pel Ministeri de Transports i el Ministeri de Sanitat en el seu protocol per al transport públic.

    Hem reforçat totes les mesures de desinfecció en els autobusos, seguim un estricte protocol de neteja i desinfecció que complementem amb tècniques noves, com la micropulverización. D'aquesta manera, garantim una neteja i desinfecció profunda dels vehicles amb periodicitat mínima diària, prestant especial atenció als elements de major contacte com: polsadors d'accés, agafadors, passamans, reposabraços, respatller i capçal de les butaques, safates individuals, WC, etc.

    Fem servir productes viricides d'alta eficàcia, autoritzats pel Ministeri de Sanitat, i aplicats per personal format per a la seva correcta utilització. Consulta més informació.

    Quina és l'ocupació dels vehicles?

    Des Alsa complim íntegrament les normatives i recomanacions de les autoritats competents (Ministeri de Sanitat i Ministeri de Transports). Són aquests organismes els que estableixen les directrius respecte a l'ocupació màxima dels autobusos, que poden ser diferents en funció de l'àmbit territorial i la tipologia de cada servei, i que per norma general permet el 100% de l'ocupació de les places.

    Recorda que en Alsa hem reforçat les mesures de seguretat i neteja dels nostres autobusos, així com la qualitat de l'aire interior, que pots consultar aquí, així com implementat unes normes i recomanacions de viatge, entre les que s'inclou l'ús obligatori de màscara durant tot el viatge.

    Tinc un bitllet ia causa de les restriccions de mobilitat no puc viatjar, puc canviar-lo o anul·lar-?

    Des Alsa hem flexibilitzat les nostres condicions de canvis i anul·lacions perquè sabem que, ara més que mai, és important que puguis canviar o anul·lar la teva bitllet si els teus plans canvien. Som més flexibles per adaptar-nos a les teves necessitats.

    Comprova i gestiona el teu bitllet aquí.

    Tinc un bo i no podré fer-lo servir abans que caduqui, què puc fer?

    Hem ampliat els bons de viatges que, a data 04/11, no havien caducat perquè puguis usar-los 90 dies més sense cost. Si el teu bo és digital, l'ampliació es fa automàticament però, si tens un bo físic, has d'acudir a un punt de venda Alsa per actualitzar-lo.

    He comprat un bitllet en punt de venda i vull anul·lar però la taquilla està tancada. Podeu ajudar-me?

    Si has comprat el bitllet en un punt de venda Alsa , només en el cas de no poder contactar amb els nostres punts de venda per canviar o anul·lar el bitllet, pots dirigir-te a el següent formulari . Depenent de cada cas o sota justificació expressa, revisarem i atendrem la teva petició.

    He comprat un bitllet en una agència de viatges, puc canviar-lo en la vostra web?

    Si has comprat el bitllet a través d'una agència de viatges o un web de tercers, contacta directament amb ells per gestionar el canvi.

    Estan oberts els punts de venda Alsa a totes les estacions?

    Tenim un nombre reduït de punts de venda oberts a les estacions. Et recomanem comprar el teu bitllet en línia, al nostre web o app , per reduir el contacte. També tens disponibles les màquines autovenda en algunes estacions.

    • Home
    • El teu viatge
    • Mobilitat segura
    • Preguntes freqüents

    • Sobre Alsa
    • Ocupació i formació
    • Solucions publicitàries
    • Contacte

    Segueix-nos

    logo-footer
    • Avís legal i politica de privadesa
    • Política de cookies
    • Condicions de compra
    • Mapa web
    .....

    Estás usando un navegador desactualizado o muy antiguo. Te recomendamos que lo actualices o que uses un navegador más moderno.

    Te sugerimos navegadores como Firefox o Chrome para mejorar tu experiencia de navegación en www.alsa.es.

    Tanca