Uso de cookies

En ALSA utilizamos cookies para mejorar su experiencia de usuario, mejorar nuestros servicios y para mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continúa navegando o vuelve a acceder al portal de nuevo sin cambiar su configuración, consideraremos que acepta recibir cookies en esta página web. Le recordamos que puede cambiar la configuración de cookies de su navegador en cualquier momento así como obtener más información de nuestra política de cookies.

Preguntas relacionadas
  • Non atopo un traxecto no buscador de compra, que podo facer?
  • Que diferentes tipos de autobuses ten Alsa?
  • Podo comprar billetes de curto percorrido ou proximidade a través da web?
  • Podo realizar reservas en Alsa por correo electrónico?
  • Cuerpo de la Respuesta
  • Cando obterei o reembolso da miña compra se cancelo o meu billete?
  • Que podo transportar comigo no autobús?
  • Podo cambiar o meu billete para outra hora se perdín o autobús?
  • Podo comprar un billete sen estar rexistrado en alsa.es?
  • Podo cambiar o meu billete para outra hora se perdín o autobús?
  • Onde podo ler as ofertas personalizadas de RSS?
  • Cando se fai o cargo contra a miña tarxeta de pagamento?
  • Que é clase Eurobus e cales son as súas características?
  • Caducan os meus puntos?
  • Cales son as funcionalidades de BUS Plus?
  • Como podo consultar os horarios?
  • Pódense reservar billetes a través do servizo de Información e Venda 902 42 22 42?
  • Como podo anular un billete comprado por Internet?
  • Non estou seguro de que se comprase o billete porque houbo algunha incidencia durante o proceso de compra.
  • Como podo cambiar a data ou hora de saída dun billete?
  • Como viaxar cos billetes comprados por Internet?
  • Cheguei antes do esperado. Podo usar o meu billete para viaxar antes sen cambialo?
  • Con canta antelación debo estar para tomar o autobús?
  • Como podo pagar en Alsa.es?
  • Teño un billete que está aberto (billete open). Podo subir directamente ao autobús que eu desexe?
  • Cales son os Cargos por Xestión?
  • Non recibín o correo electrónico co billete. Como podo obtelo?
  • Como podo anular un billete comprado na Oficina de Venda?
  • Perdín a tarxeta bus plus, que teño que facer?
  • Canto pode pesar a miña equipaxe?