Uso de cookies

En ALSA empregamos cookies, propias e de terceiros, para mellorar a súa experiencia de usuario, mellorar os nosos servizos e para lle mostrar publicidade relacionada cos seus preferencias mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Se continúa navegando ou volve a acceder ao portal de novo sen trocar a súa configuración, consideraremos que acepta recibir cookies nesta páxina web. Recordámoslle que pode modificar a configuración de cookies do seu navegador en calquera momento así como obter máis información da nosa política de cookies.

Preguntas relacionadas
  • Viaxo moi a miúdo con ALSA. Podo ter algún tipo de desconto nas miñas viaxes?
  • Con canta antelación pode comprarse un billete?
  • Como podo atopar os mellores prezos?
  • Como se pode cerrar un billete con volta aberta?
  • Como podo visualizar o meu billete unha vez rematada a compra?
  • É necesario reservar ou comprar con antelación o meu billete ou podo compralo directamente no punto de venda antes de saír?
  • Como podo levar a miña mascota no autobús?
  • Pódense transportar bicicletas, táboas de surf e Skis?
  • Como podo comprar un billete para unha persoa que vive noutra cidade?
  • Non teño tarxeta de crédito/débito. Podo comprar en alsa.es?
  • Perdín o meu billete impreso. Que podo facer?
  • Que facer en caso de perda da equipaxe ou obxectos?
  • Como podo anular un billete comprado por servizo de Información e Venda 902 42 22 42?
  • Podo comprar un billete utilizando o meu móbil?
  • Debo pagar sempre gastos de xestión nos meus billetes?
  • Como podo consultar os horarios?
  • Pódense reservar billetes a través do servizo de Información e Venda 902 42 22 42?
  • Como podo anular un billete comprado por Internet?
  • Non estou seguro de que se comprase o billete porque houbo algunha incidencia durante o proceso de compra.
  • Como podo cambiar a data ou hora de saída dun billete?
  • Como viaxar cos billetes comprados por Internet?
  • Cheguei antes do esperado. Podo usar o meu billete para viaxar antes sen cambialo?
  • Con canta antelación debo estar para tomar o autobús?
  • Como podo pagar en Alsa.es?
  • Teño un billete que está aberto (billete open). Podo subir directamente ao autobús que eu desexe?
  • Cales son os Cargos por Xestión?
  • Non recibín o correo electrónico co billete. Como podo obtelo?
  • Como podo anular un billete comprado na Oficina de Venda?
  • Perdín a tarxeta bus plus, que teño que facer?
  • Canto pode pesar a miña equipaxe?