Uso de cookies

En ALSA empregamos cookies, propias e de terceiros, para mellorar a súa experiencia de usuario, mellorar os nosos servizos e para lle mostrar publicidade relacionada cos seus preferencias mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Se continúa navegando ou volve a acceder ao portal de novo sen trocar a súa configuración, consideraremos que acepta recibir cookies nesta páxina web. Recordámoslle que pode modificar a configuración de cookies do seu navegador en calquera momento así como obter máis información da nosa política de cookies.

Preguntas relacionadas
  • Como podo recuperar unha compra feita a través de alsa.es?
  • Que fago se necesito unha factura?
  • Podo realizar reservas a través de alsa.es?
  • Que é a clase Supra e cales son as súas características?
  • Podo facer unha compra con cargo aos meus puntos bus plus?
  • Documentación necesaria en viaxes internacionais.
  • Como podo conseguila?
  • Que equipaxe podo levar comigo no habitáculo do autobús?
  • Teño un dobre cargo na miña tarxeta. Que debo facer?
  • Cantos animais poden viaxar no autobús?
  • RSS de ALSA. Que é e como funciona este servizo?
  • Que é a tarxeta BUS Plus?
  • Que custo ten o transporte de animais?
  • Hai prazas destinadas para fumadores?
  • Que documentación necesita levar un menor non acompañado?
  • Como podo consultar os horarios?
  • Pódense reservar billetes a través do servizo de Información e Venda 902 42 22 42?
  • Como podo anular un billete comprado por Internet?
  • Non estou seguro de que se comprase o billete porque houbo algunha incidencia durante o proceso de compra.
  • Como podo cambiar a data ou hora de saída dun billete?
  • Como viaxar cos billetes comprados por Internet?
  • Cheguei antes do esperado. Podo usar o meu billete para viaxar antes sen cambialo?
  • Con canta antelación debo estar para tomar o autobús?
  • Como podo pagar en Alsa.es?
  • Teño un billete que está aberto (billete open). Podo subir directamente ao autobús que eu desexe?
  • Cales son os Cargos por Xestión?
  • Non recibín o correo electrónico co billete. Como podo obtelo?
  • Como podo anular un billete comprado na Oficina de Venda?
  • Perdín a tarxeta bus plus, que teño que facer?
  • Canto pode pesar a miña equipaxe?